Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  type3 i kælderen

Tags:
No tags yet.

(permalink) Thryde Member
Skrev for 15 years siden | | | |

så kom den på maven hvorfor har man ikke gjort det før?????

skal dog nogen mindere profil for. ved dog ikke hvor meget man skal gå ned?
nogen der har foreslag?

??????????????????????????????????????????
Takker for kommentarene der er jo altid delte meninger om sådan en skal op eller ned.

Hvad har i foran på jeres type3 dem der sider nu heder 15 SR 165 og det er for stort jeg kan ikke dreje
Og hvor køber man dem billigt
?????????????????????????????????????????????
???????????????????????????????????????

13042009268.jpg
13042009269.jpg
13042009270.jpg
13042009271.jpg

-------------------------------------------
type 1 59'er
Mail: thryde@gmail.com
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 15 years siden | | | |

prøv med 145/65-15 - det er et godt universalsænkningsdæk ;0)

-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) Erik Bendix Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Sådan skal det se ud !

-------------------------------------------
22143315 eb@soundforce.dk
(permalink) B_H Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Den skal op med røven

-------------------------------------------
Brian Hansen http://www.AIRRACERS.dk
20627996 brian.hansen@oncable.dk
54 oval, 911T/E 72, 411L 69
(permalink) Thryde Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Nej den skal ned foran

-------------------------------------------
type 1 59'er
Mail: thryde@gmail.com
(permalink) Rasser Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Du bestemmer jo selvfølgelig selv, men jeg holder med Brian. Sådan en bil der kører rundt på gummistoppene i bag med masser af negativ camber, den kører altså bare ikke særlig godt!

Men helt enig, det pynter gevaldigt at få sænket en bil lidt :-)

-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) Farmer Member
Skrev for 15 years siden | | | |

enig med Rassr.
Hæv den 2 cm foran, og 3 cm bagi. Så kan den osse køre, og du har kun det halve problemer med at den går på alle steder.
Og HUSK SÅ at få en komplet sporing lavet efter sådan en omgang, - hos en der har forstand på at spore gamle biler
T

-------------------------------------------
20888030
alstrupt@gmail.com
(permalink) karstenbh Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Det ser fedt ud min er også sænket det kør fint nok .
Mvh Karsten

dsc_0051.jpg
dsc_0050.jpg
n1133228825_320784_7223828.jpg

-------------------------------------------
MIB Aalborg

25747518
(permalink) Erik Bendix Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Samme her. Og den ligger som en go kart på vejen.

dsc02310.jpg

-------------------------------------------
22143315 eb@soundforce.dk
(permalink) Thryde Member
Skrev for 15 years siden | | | |

fik svar på spørsmålene

takker:)

-------------------------------------------
type 1 59'er
Mail: thryde@gmail.com
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 15 years siden | | | |

jeg tror at brian mener . og det gør jeg også - at en coupe som den der ser pisse fed ud med "nose down" udseende - og da den jo ikke kan sænkes mere i fronten er alternativet jo at hæve den i bag - men smag og behag - fed bil anyway

-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) Erik Bendix Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Jeg giver Ib ret. En Fastback ser bedre ud med "face down"

-------------------------------------------
22143315 eb@soundforce.dk
(permalink) Holmen Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Hej.

I England bruger man dæk til Smart bilerne foran. De er 175/55-15, dvs så brede at bilen kan stå fast når du bremser og så lave at de kan være der og se coole ud på sammen tid.
Jeg har et ubrugt sæt liggende til en billig penge.

Lars

-------------------------------------------
larsholmen@yahoo.com
Tlf: 20 65 31 08
(permalink) Thryde Member
Skrev for 15 years siden | | | |

hej holmen

jeg har lige bestilt et sæt 145/65 15 vis de ikke passer så er jeg meget intereseret

-------------------------------------------
type 1 59'er
Mail: thryde@gmail.com
(permalink) Variant Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Hvorfor ikke sænke den lidt mindre.......bilen kan stadig styre og du bliver ikke vanvittig af at høre på at de bagerste fjederplader konstant kommer med klonke lyde når de banker imod på grund af den reducerede frigang, du smadrer ikke armene til gummistoppene og bærekuglerne på din forbro, og sidst men ikke mindst,så ligner den ikke en Citroen med defekt hydraulik afjedring.
Det er ellers en fin bil......

Hilsen Frank

PS. Det er ikke min bil der er vist på billedet, men jeg synes den er et super eksempel på en sænket bil der ikke er ødelagt.

58973158_24022009193836_9574_2.jpg

-------------------------------------------
Tlf. 4072 2806
73 412LE automatic variant
70 1600TLE automatic
(permalink) Fastoldvw Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Kør nu bare så sænket som du vil, fjern stoppet på forbroen hvis det ikke allerede er væk, og kør med dæk der kan være der, ellers så jeg lige nogen 14" fuchs til salg 5" for og 7"bag, de går meget indad og ville sidde fedt på din bil, så kunne du ovenikøbet måske sænke lidt til!!
Hvis noget går i stykker, må du jo modificere det så det kan du, når bilen er så sænket.
Men sporingen er vigtig!
Personligt ville jeg have den lidt højere bag end for, men det kan klares med dækvalg..
..Og undgå stilleveje ;)

-------------------------------------------

Reply

You must log in to post.