Har lige været ude og kigge til bilen igen sammen med Karsten... Og har konstateret, at det er inde hvor kødbenet sidder på, den er gal...
Den gearkasse jeg købte af Lars, var uden aksler.. Og da jeg ikke har rodet med gearkasser før, troede jeg man forholdsvist nemt kunne sætte de gamle aksler over på... MEN MEN... Er åbenbart ikke bare lige sådan.. Har hørt/læst en masse om at pakningerne skal passe på nærmest mikrometer samt der skal et bestemt antal shims osv på, for at få det til at spille helt rigitg.. Er IKKE bare skille ad, og samle på samme måde igen...
Har hørt at selv de kloge hoveder, bruger længe på at få det til at køre ordentligt.. Så kan godt regne ud, at med min viden er det vidst en håbløs opgave.. Så følger Karsten's råd og går på jagt efter en anden gearkasse MED aksler den her gang... Ved godt det er næsten umuligt at finde .. Da det virker til at der er mangel på dem...
Men leder efter en gearkasse helst fra 70 og frem, gerne med et 9 tands 1-gear.. Men 10 kan også bruges.. MED lange svingaksler.. Om det er 1200-1300 eller 1600 Ja er ikke så vigtigt, selvfølgelig gerne med højgearing og en 1600, som den jeg lige har smadret.. DAMN altså.. Men ved godt de er eftertragtet.. Så lav/alm gearing kan også bruges... Bare noget der kan få bilen til at køre...