Hyggeligt træf ! Vi var forbi i dag med et par små irreterende teenage piger på slæb.
Skønt sted i har der.
Hyggeligt træf ! Vi var forbi i dag med et par små irreterende teenage piger på slæb.
Skønt sted i har der.
Også her fra HYGGELIGT TRÆF tar hele weekenden næste år.PS godt mad
Lige en update bag bar disken lørdag aften kl 3;-) er vi stive, så er vi i live... Det er mottoet. Fantastisk træf indtil videre. Tak til alle der har besøgt bar crew'et. Det har været en fed fest, og vi er klar til næste år... Ses alle i friske VW folk;-)
mornings og stor TAK for vodka'en, til mib'erne (selv om det gav våde løg, jeg har jo ikke de lægste ben i verden.) og for en hyggelig aften til mette, thomas gerhead og søren fra sjælland. og kæmpe stor tak til mik som meget betænktsomt havde taget et ekstra koblingskabel med. ses forhåbenligt næste år.................
you are velcome my friend, håber du kom ordentlig hjem... KÆMPE TAK til ALLE MIBér for en fantastisk weekend, intet at pege fingre af, bare top Dollar, og til jer jeg ikke fik sagt ordentlig farvel til... vi ses jo, for de fleste´s vedkommende midt i august på færgen til Oslo.
Mik
ps T2 Finn... jeg KOM hjem, efter 5 ltr brændstof påfyldning *G*
Hansen siger også tak for et rigtigt godt træf, tak for god mad Stiller og co.
God bar og alt. Flinker folk overalt. vil lige dele et par af mine skud.
Til Brødrne Bechmann frisk at ta safarien med, snup nogle billeder når i går igang med hovederne fra svinene, det vil gerne gi en lille en for at se.
Mvh Kenneth
Tak til MIB. Det har været en kanon weekendt, Det køre bare på skinner når i laver træf. Men det er ikke godt for kroppen man får jo strækmærker af den gode mad når man ikke kan holde igen (FANTASTISK MAD). Tak for en hyggelig weekendt med VW venner. Så sæt datoen om det nye træf og jeg er klar igen. Vh Finn
Godt du kom hjem Mik.
Jeg vil også lige benytte lejligheden til at sige tak til alle, der deltog i weekenden. For mig var det en speciel weekend, da det var mit første VW-træf (hvor jeg ikke bare kiggede forbi i nogle timer).
Desværre blev min safari ikke så færdig, at den selv kunne køre rundt. Men til træf, det skulle den altså alligevel.
At have safarien dernede gav nogle gode anledninger til samtaler. Både med VWnettere, men også fra den lokale befolkning ... som jo syntes det var fedt, at der stod Øster Hurup Sommerland på den.
Til sidst vil jeg lige komme med et par stemningsbilleder, som jeg tog i løbet af weekenden. Hvis du vil se ALLE de billeder jeg tog (200+), kan de findes på http://galleri.cbechmann.dk i løbet af dagen (bl.a. med billeder fra køreturen igår, lørdag). Mens jeg skriver dette indlæg, er jeg ved at uploade billeder fra udstilligen.
Så er familien Tolstrup også hjemvendt, efter et super fedt træf (datoen for næste år er krydset af:-))
Tak til MIB for et kanon godt/flot arrangeret træf, og ikke mindst til Stiller for lækker mad.
Sjovt at få sat ansigt på nogen af dem man har snakket med over tlf.
Min søn har bestilt en bus nu;-)
Vi ses
Niels Tolstrup
Jeg siger også tak for mad og godt træf!! Kanon stemning og område at holde det på.
Har nydt det hele!!
Er der egentlig nogen, der har et officielt tal på, hvor mange biler der var med i udstillingen? For mig at se, var det i området af 200 biler.
nogenlunde frisk og godt hjemkommet siger jeg også tak for et super velorginaseret træf med fantatisk mad , og sjovt gensyn med en kær gammel ven ;0)
og tak til esben for lån af den ene people's choice winner , fantastisk sjov
vogn - selv i den smule regn vi fik ....
kallesøe 40430973
Holm Hobro
2033 5844
Lars og jeg siger tusinde tak for en super lækker Weekend.
Glæder os helt vildt til næste år .
Mvh Karsten bh
jeg takker også for denne gang og maden var jo en prins værdig super GODT!!!!!!
aå venter vi bare på Grete Dahl(sonny) får lagt nogle billeder ind
Også en stor tak herfra for et virkeligt velorganiseret og super fedt træf!
Maden var perfekt, øllene kolde og humøret i top.
Vedhæfter lidt billeder.
De der vil kan se flere på:
http://picasaweb.google.dk/anders.vinge/MIBSUMMERMEET2009?authkey=Gv1sRgCK2huuzurqLsMQ&feat=directlink
Mvh. Vinge
Siger også 1000-1000-1000 tak for en alt for fed weekend i VW tegn... længe siden jeg har hygget mig så meget .... TAK .-)
Vi er osse hjemkommet for et par timer siden fra det fedeste træf og vi siger tusind tak for godt vejr og fed stemning, super mad og fantastisk hygge døgnet rundt.
Når I laver træf, forstår I sgu at sørge for det hele, så både mænd, kvinder og børn kan være med og både få bad (under ordnede forhold) samt god mad og noget godt at kigge på og lidt til :)
Tusind tak herfra
Sonja & Bjarne
Ja som nogen af de sidste der forlod pladsen, er vi også kommet hjem. Som ses på billedet var mine codrivere temmelig trætte...
Tak for et super velorganiseret træf, super træfplads, muligheden for bad og toiletbesøg uden masser af kø, fantastisk mad, at der også var tænkt på børnene og den rigtig fede stemning.
Gitte, Emilie, Caroline og Lars
Hej MIB.
Tak for et godt træf.
Jeg kom sikkert hjem med samme mand som kørte "Dengrønnesniger" TIL træffet:)
MVH
Flemming
Vel hjemkommet, og efter en god lur på divaneseren, vil jeg/vi også gerne sige tak til ALLE for et super godt træf!
Kan kun sige at det har været en fornøjelse at være en del af træffet, med alle de glade mennesker, og ikke mindst flotte biler!
Stiller forstår sku at levere maden, og bestemt også dansetrinene i grotten! ;-)
Håber at se endnu flere friske folk til MIB Summermeet #3 2010
Lige et par billeder!
De første 3 er tage sammen med Mr.Højdeskræk! De næste 3 skulle Michael Vogn & jeg lige se hvor højt sådan en tingest kunne komme op!
Lidt Video fra Hertz Liften, og Mr. Thomas Jackson i Grotten
http://www.youtube.com/watch?v=uS82R_Jzyfw
http://www.youtube.com/watch?v=uKB1X1FHlKU
Lige mine ord den mand kan ikke kun lave god mad han kan også danse jeg var dybt imponeret go for it mister jackson moonwalk :))))))
Mvh Karsten
Dejlig weekend, stor tak til alle hård-arbejdende MIB´er for endnu et vel tilrettelagt træf, plus Mr. Stillers lækre mad, flotte sponsorer premier var der også!...plus tak til alle som deltog i dette dejlige VW træf....
M..
Tak for et hyggeligt træf! og er enig i at det var fantastisk god mad!
Håber på at køre i en anden luftkølet næste gang.
billeder fra træffet
Ja jeg vil også gerne rose dette træf til skyerne...super mad,super mennesker....og super underholdning Lørdag aften....er der nogle billeder af dette specielle arangemente Lørdagaften..(silikone,dans,lidt tøj osv=)
mvh heine