der kan godt være gnist på uden at den tænder , derfor skal du måle tændrørskablerne som warp nævner og montere to nye tændrør med korrekt indstillet
gnisttab....
er gnisten for svag bliver den blæst ud når kompresionen laver tryk - derfor er det ikke sikkert der er gnist når røret er monteret.
og optimer dit tændingssystem så det giver MAX gnist... - men det bør du også kunne måle dig frem til...
jeg er ikke motorguru - men havde lidt ala samme problem sidste år.
mit problem var 4 nye tændrør hvoraf de to nye var delvis deffekte. KINACRAP!!!
fra en til ti - hvor sikker er du på den ikke også var for varm inden du satte den
ind sidste år?
og jeg vil gi frank ret - monter dine luftspjæld igen og juster dem korrekt , forstil dig at du skal puste et sterinlys ud med helt åben mund og meget luft - det gir ikke ret meget - men spidser du munden virker det lidt bedre med lidt luft. for at forklare det på en forståelig måde ;0)