Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Købes: Power pull remhjul

Tags:
No tags yet.

(permalink) Devils Speedshop Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Jeg skal bruge et Power pull remhjul til min 2332 ccm så hvis der er nogler der har et til at ligge så smid en besked.

http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=1632

Evt. et andet remhjul dog ikke et std.
Christian

-------------------------------------------
Christian Ulberg
http://www.Teamangoraracing.dk
AngoraRacing@gmail.com Tlf: 21291280
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Nu skal jeg jo som sædvanlig ikke blande mig, men har en 2332cc ikke brug får alt det "hjælp" den kan få ? Men mindre det er til ræs.

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) Tino Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Hilsen
Tino

(permalink) Devils Speedshop Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Det er til race...

Det er et remhjul der er tungt så det giver mere balance mellem svinghjul og remhjul, plus det er vel også noget med moment...

http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=1632

Christian

-------------------------------------------
Christian Ulberg
http://www.Teamangoraracing.dk
AngoraRacing@gmail.com Tlf: 21291280
(permalink) Thomas 356 Member
Skrev for 15 years siden | | | |

brug de penge på lørdag så vi kan blive 7 vwér til race

;o)

(permalink) Devils Speedshop Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Når nu olie pisser ud ved remhjulet pga. den pakdåse der sidder der ikke fungere så skal jeg jo bruge noget andet for at kunne komme ud at køre.

Christian

Kunne vi komme ind som mek med dig??

-------------------------------------------
Christian Ulberg
http://www.Teamangoraracing.dk
AngoraRacing@gmail.com Tlf: 21291280
(permalink) Farmer Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Øhh, altså. hvis det er sådan et remhjul som du linker til, skulle der helst ikke være nogen pakdåse dernede. det kunne lyde som om der sidder et Berg remhjul på med sand seal. -Ved du om blokken er fræst for sand seal, eller om der er monteret en adapterplade, som pakdåsen sidder i. Hvis ja til det sidste, så kan du pille den af og køre konventionelt. Hvis nej, må du finde en ny pakdåse der passer, og så finde ud af hvorfor du har overtryk i motorblokken. - Det kunne tyde på en eller 2 ting:
for lidt kvadrat på motorblokudluftningen, og eller tændingsbanken. blir den utæt ved topdæksler osse ? så er der stor sansynlighed for at den har lidt banken under belastning.
Mvh. T

-------------------------------------------
20888030
alstrupt@gmail.com
(permalink) bang Member
Skrev for 15 years siden | | | |

rolf har et alu remhjul til at ligge det kan kun købes på thisted lufthavn lørdag og så er montering med i prisen.. :o)

få nu hånden ud....

-------------------------------------------
tlf 22971295
(permalink) Devils Speedshop Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Det er et berg med sand seal, med adaptor plade og problemet er den sidder ikke ordenlig fast i blokken har tænkt på at lime den med locktit, men tænkte bare at søge et org hvis det ikke kunne holde så jeg ikke skulle til det i sidste øjeblik.'

Den tændingsbanker ikke og der er 2 stk 8 AN slanger på til udluftning så det er heller ikke det, men simpelhen den adaptor der går løs da den ikke sidder særlig godt men det skal jeg prøve.

Christian

-------------------------------------------
Christian Ulberg
http://www.Teamangoraracing.dk
AngoraRacing@gmail.com Tlf: 21291280
(permalink) Kiel Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Byggesilicone.........................

Ha ha.

Mvh. Kiel

49841900.jpg

-------------------------------------------
Thomas kiel. tlf : 20705072
(permalink) Devils Speedshop Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Mange tak for den gode ide Kiel.

Men skal det være en vådrums silicone, eller kan jeg bare bruge alm byggesilicone som du foreslår??

Er lidt i tvivl da olie jo er våd..

Har du selv nogle erfaringer med at tætne din motor med silicone?? :-)
Christian

-------------------------------------------
Christian Ulberg
http://www.Teamangoraracing.dk
AngoraRacing@gmail.com Tlf: 21291280
(permalink) bang Member
Skrev for 15 years siden | | | |

locktite hydraulik tætning.. det kan holde til både olie og varme.. i med den og afsted.

-------------------------------------------
tlf 22971295
(permalink) Rasser Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Nu skal i ikke give ham alle mulige gode løsningsforslag. Jeg er jo ved at narre ham til at købe mit Gene Berg power pulley, ik´! ;-)

-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) Kiel Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Nej,ingen erfaringer . Kun håndværker gas...............

-------------------------------------------
Thomas kiel. tlf : 20705072
(permalink) Stodderkongen Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Hvad med LIP vådrumssikring? så kan du vel bare klippe membran bånd til og svumme det i LIP... :) HA HA HA

-------------------------------------------
Lowering a bus is like a getting a boob job for a chick, always wishing you had gone bigger..

Reply

You must log in to post.