Måske men det skal jo også være til at køre med.
Måske men det skal jo også være til at køre med.
ja med den kan ikke komme længere ned foran uden at miste alt affjedreingen så når de nye spindler kommer på for jeg køre glæden igen og 5cm ned hehe
det er som da man var 10år juleaften
Hvad har du på af dæmpere foran ?
der sider helt nye røde koni hele vejen rundt
Ok jeg har fået justerbar spax foran. Kan først prøve den i weekenden, da den stadig står hos Angora.
Det lyder mærkeligt Kenny, den burde da kunne komme længere ned foran uden at miste affjedringen. Jeg kørte hjem i Erik's i går og den er lavere end det der og den fjedre fint.
Det kunne måske tyde på at den har fået skiftet bærekugler og de ikke er sat helt rigtig i.
Men den ser super ud :-)
Hej Kenny
Den er godt nok blevet fin siden jeg kørte den hjem fra midt-Sverige.
Dengang var den rustfri men rigtig kedelig i lak osv... Dig og Holm har godt nok fået den op at stå (eller ned og ligge:-)
Held og lykke med den....
Fed bus.. hvor skaffer man de tagbagebærere du har?
Skøn læsning ; >> Jeg kørte hjem i Erik's i går og den er lavere end det der og den fjedre fint. <<
Glæder mig til at prøve den selv :-)
sp så går bærekuglerne i ydrestilling
ja den køre bare der ud af
bay71 jeg købte den af rene72 det er en gammel en fra jysktelefon
den bliver sku da feder og feder
hvor har du købt spindler og hvad måtte du slippe og fed vogn
købte dem igemmen lubbe(micha racing) bare ring til ham
Ja den blir sku godt nok mer og mer nice må man sige.
Jeg må da snart få skruet mine jalousier i. Men først skal de renoveres lidt.
hehe det er også fedt at skrue og så ud at rulle en tur med det nye geil hehe så der bliver kørt en del for tiden
opdate så skal min 6ribs cu gearkasse på venter bare på en pakke med bøsnings sæt til gearskift, starter bøsning og koblingskabel
nu er det klar til at smide i mangler bare pakken
bliver nød til at skifte den uden for da der ikke er høj nok til loftet i værkstedet
men vi skal til at lave hele huset om så der bliver sat ca 100k af til at bygge 25kvm til og så nogle spær på så der er plads til lift
God arbejdslyst ! Må sige at du rykker i garagen !
hehe er lige gået ind kl 22 blev det sku for mørkt men solen kommer jo igen i morgen
Det er da en overdrævet fed bay camper!!!
mega fed stil(-;
vil gerne ha den malet til næste år men koster jo hurtig 25k
Malet ??????? Hvorfor det ?
den er ikke så pæn i lakken
Super flot bay! Tak for god inspiration...