Hej Kenny !
... hvordan går 6 rib konverteringen ? Har selv lige konverteret min egen 74'er Bay fra 5 til 6 rib ooooog det var ikke bare lige !! - hvad har du gjort af erfaringer indtil videre ?
Hilsen Henrik ( 6 rib ekspert :-) )
Hej Kenny !
... hvordan går 6 rib konverteringen ? Har selv lige konverteret min egen 74'er Bay fra 5 til 6 rib ooooog det var ikke bare lige !! - hvad har du gjort af erfaringer indtil videre ?
Hilsen Henrik ( 6 rib ekspert :-) )
ja jeg skulle ha en anden starter på og så skulle jeg vente en uge på den men jeg har sommer ferie så satte den gamle på for jeg ville sku ud at køre
har sat den til salg igen gider ikke skifte rundt engang til
der var en som snakkede om at man bare skulle ta koblings huset fra standard gearkassen så skulle det passe
men den passer fin på og den men på standard gearkassen går starteren 4,5cm ind og så på 6ribs kan den kun lige gå ind til kanten af svinghjulet
Til slag 65000kr
SOLGT og kørt her fra for 30min siden. skulle jeg ha solgt den ??????????????? ved sku ikke
Tillykke med salget !
takker erik
jeg har stadig den motorrume gummi pakning til dig
Hvad med denne her? Den er pt stadig væk lige indenfor budgetet inkl reg afgift. Og det ser ud til at være en Berlin/Helsinki cross-ove. Var det ikke noget i den retning du søger? Held og lykke med jagten ;-)
den ser super fin ud men nu her jeg jo købt hehe
men takker for linket
You must log in to post.