Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:46 KTP: Ktp
19:06 jbl: Type 3
17:05 tobje1000: Tobje1000
22:36 John Pedersen Skagen: Jo det kan man sagtens http://vwnettet.dk/topic/219319
21:22 Den halvblinde: Desværre ik
13:33 my56vw: 1303
18:10 Michael Munk: Kan man ikke længere søge herinde

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  søger tabel for knast

Tags:
No tags yet.

(permalink) vsmeden Member
Skrev for 16 years siden | | | |

ja nyt problem findes der en tabel for hvilken knast der passer til hvilken kubik og kompresion

-------------------------------------------
vw club fyn.dk
1971 type 3 variant
(permalink) vsmeden Member
Skrev for 16 years siden | | | |

kom frisk

-------------------------------------------
vw club fyn.dk
1971 type 3 variant
(permalink) Mr_Bubles Member
Skrev for 16 years siden | | | |

prøv CB performance eller CSP tech sider

-------------------------------------------
[URL=http://www.vw-mplate.com/mplate-1516.htm][/
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 16 years siden | | | |

man bygger ikke en knast i en motor - man bygger en motor til en knast.
og man vælger knast efter temperament , der er ikke nogen tabeller
der måler folks temperament...

er du til lidt moment og masser af snoninger skal du ha en høj knast , skal du ha masser af moment men uden en masse snoninger vælger du en org knast , eller en meget mild knast...

på en tunet motor er det valget af knasten der bestemmer sliddet på motoren.

enten er man til drag eller er man til bundtræk - det er svært at få begge dele
med mindre man bruger en masse penge på forstærninger...

sådan kan det siges på alm newbie sprog - en motorguru vil sikkert forklare det
anderledes med alle mulige tekniske forklaringer og finurligheder.

-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) vsmeden Member
Skrev for 16 years siden | | | |

mange tak for svaret men det jeg mente var eksembel en w110 knast hvilken kompresion ville passe til den hvis den skulle virke optimalt

-------------------------------------------
vw club fyn.dk
1971 type 3 variant
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 16 years siden | | | |

se hvad dem der har de gode motorerer med en knast mage til har gjort - og se dem
med en skod motor hvad de har gjort forkert - er ked af at sige det - men nettet kan ikke alt endnu - og slet ikke facit lister , man må prøve sig frem og se lidt efter hvad andre har gjort og har gode erfaringer med.

-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) vsmeden Member
Skrev for 16 years siden | | | |

okay det er så det jeg gør tak for svaret

-------------------------------------------
vw club fyn.dk
1971 type 3 variant
(permalink) warp Member
Skrev for 16 years siden | | | |

En w110 skal have ca. 8.5-9:1 i kompression.
Alt efter hvad motoren skal lave osv.

-------------------------------------------
I love anything that goes fast enough to do something stupid in.
meanbug@gmail.com

Reply

You must log in to post.