Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  søger tabel for knast

Tags:
No tags yet.

(permalink) vsmeden Member
Skrev for 15 years siden | | | |

ja nyt problem findes der en tabel for hvilken knast der passer til hvilken kubik og kompresion

-------------------------------------------
vw club fyn.dk
1970 type 1 pickup betty.1971 type 3 variant
(permalink) vsmeden Member
Skrev for 15 years siden | | | |

kom frisk

-------------------------------------------
vw club fyn.dk
1970 type 1 pickup betty.1971 type 3 variant
(permalink) Mr_Bubles Member
Skrev for 15 years siden | | | |

prøv CB performance eller CSP tech sider

-------------------------------------------
[URL=http://www.vw-mplate.com/mplate-1516.htm][/
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 15 years siden | | | |

man bygger ikke en knast i en motor - man bygger en motor til en knast.
og man vælger knast efter temperament , der er ikke nogen tabeller
der måler folks temperament...

er du til lidt moment og masser af snoninger skal du ha en høj knast , skal du ha masser af moment men uden en masse snoninger vælger du en org knast , eller en meget mild knast...

på en tunet motor er det valget af knasten der bestemmer sliddet på motoren.

enten er man til drag eller er man til bundtræk - det er svært at få begge dele
med mindre man bruger en masse penge på forstærninger...

sådan kan det siges på alm newbie sprog - en motorguru vil sikkert forklare det
anderledes med alle mulige tekniske forklaringer og finurligheder.

-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) vsmeden Member
Skrev for 15 years siden | | | |

mange tak for svaret men det jeg mente var eksembel en w110 knast hvilken kompresion ville passe til den hvis den skulle virke optimalt

-------------------------------------------
vw club fyn.dk
1970 type 1 pickup betty.1971 type 3 variant
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 15 years siden | | | |

se hvad dem der har de gode motorerer med en knast mage til har gjort - og se dem
med en skod motor hvad de har gjort forkert - er ked af at sige det - men nettet kan ikke alt endnu - og slet ikke facit lister , man må prøve sig frem og se lidt efter hvad andre har gjort og har gode erfaringer med.

-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) vsmeden Member
Skrev for 15 years siden | | | |

okay det er så det jeg gør tak for svaret

-------------------------------------------
vw club fyn.dk
1970 type 1 pickup betty.1971 type 3 variant
(permalink) warp Member
Skrev for 15 years siden | | | |

En w110 skal have ca. 8.5-9:1 i kompression.
Alt efter hvad motoren skal lave osv.

-------------------------------------------
I love anything that goes fast enough to do something stupid in.
meanbug@gmail.com

Reply

You must log in to post.