Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  guld fra garagen!?? sælges!!!

Tags:
No tags yet.

(permalink) FULLflow Member
Skrev for 14 years siden | | | |

mit nummer er forresten 30234153

(permalink) OvalerLars Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Øh undskyld, men havde du ikke lige accepteret mit bud på 1500kr for MSI'en? Hvorefter du sælger den til VWHeino til samme pris? Det kræver vist en lille forklaring, eller har jeg misforstået noget?

-------------------------------------------
Ovaler1957@gmail.com
(permalink) FULLflow Member
Skrev for 14 years siden | | | |

ja det må du meget undskylde lerup men handlen går hurtigt og heino skrev inden du havde svaret om du var på med de 1500 +fragt såååe mon ikk den er go nok??

(permalink) OvalerLars Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Hvad er det der er godt nok? Det er i den grad ufine handelsmetoder! Man kan da ikke først acceptere et bud fra én person, for derefter at sælge til en anden med samme bud der er afgivet på et senere tidspunkt? Det er sku dårlig stil...
Du sidder jo heller ikke selv online hele tiden, så du kan svare i løbet af 5min, vel? I øvrigt var klokken 16, og en stor del af DK's befolkning havde fyraften og skulle hjem, inkl. mig.

-------------------------------------------
Ovaler1957@gmail.com
(permalink) vwheino Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Føler lidt med dig Lerup!! Men ringede til manden og handlede over telefonen. Men nu er det sådan at jeg købte mange andre ting ved manden,som ikke står her på siden.

-------------------------------------------
el presidente KGB.. Notch 1962..
(permalink) OvalerLars Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Tjaa... jeg er muligvis en sur gammel mand på 33, men jeg troede at et ord var et ord når man handlede på vwnettet! Jeg havde en eller anden idé om at folk her inde havde en rimelig fornuftig moral, men det er åbenbart ikke tilfældet i denne situation?

I øvrigt har han jo først oplyst sit telefonnummer på et senere tidspunkt, så man kunne jo ikke en gang have ringet til manden...

-------------------------------------------
Ovaler1957@gmail.com
(permalink) topaware Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Fullflow. Jeg køber gerne Panton stolen, hvis den er i fin stand uden ridser. Giver 500 kr, hvis du får den fragtet til København. Mail mig på topaware@hotmail.com

(permalink) brovande Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Hey morten ... nicolai fra skagen. du købte min den sorte 1200 .
Ville hører om du stadig har den nye tændspole til mig da min kammerat mangler den mvh nicolai skagen

-------------------------------------------
brovandevej4@gmail.com
(permalink) Fuel-4-Life Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Er der stadig liv i denne tråd?

-Er fiberskærmene berede end org? (kunne godt være interesseret i nogle brede bagskærme).

Lerup: Hvis du stadig er med på en lytter i denne tråd, så har jeg da også en MSi u100 af samme model, du kan købe.

-------------------------------------------
Nygaard (Herning)
Tlf.: 31 71 01 65
Mail: mln160478@gmail.com
(permalink) dosser Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Kan du sende en stålvask til sydjylland?
40140929

(permalink) dosser Member
Skrev for 14 years siden | | | |

allo allo, er der udsolgt?

(permalink) FULLflow Member
Skrev for 14 years siden | | | |

det ser ud til at der stadig er liv i denne tråd :) kan nemmere fanges på min mobil da jeg står i flytterod til over ørene men har lige fået flere fiberskærme på lager og de er oss brede :) bare ring. stål vaske er der også stadig flere af og nu til 100kr stykket ell. alle 9 for 800

(permalink) dosser Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Hey FullFlow, jeg opgiver at ringe til dig, har ringet de sidste to dage, hvis ikke den er optaget er der ingen kontakt (du må bo langtttt ude på landet ;-) send mig en mail hvis du vil af med to af dine vaske.
Jan
mail: a45(at)sccd.dk

(at)=@

(permalink) FULLflow Member
Skrev for 14 years siden | | | |

hey dosser bor laaaangt ude ved det god :) men ja har du ikk fundet nogen kan jeg fragte dem til århus ell skanderborg hvis det er ?? mvh morten ps er nok nemmere at få fat på via sms

(permalink) KKWA-dsa Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Send mig lige et modelnummer på den Funai skærm, kommer du ned omkring mig engang kan jeg godt rive den ud af hænderne på dig for en tusse.. ;)

Stik mig evt. et kald på 60890019


Reply

You must log in to post.