aha
det er ikke gearkassen der er problemet !! - men indsprøjtningssystemet der driller.
tjek bensinfiltret som jeg sagde - er du i tvivl så skift det.
alle vacuumslanger kontrolleres, og er du i tvivl så skift dem. (du burde bare skifte dem alle alligevel)
__
det lyder som om den ikke får benzin nok til at yde noget - derfor kontroller benzinfilter ! (jeg taler af erfaring, desværre) det kan også være at dit benzintryk er for lavt.
D-jet systemet fungere udfra en betragtning om, at benzintrykket er som det skal være.
AAR - aux. air regulator er en kold starts ventil, en slags choker - de sætter sig tit fast og er dermed en stor årsag til vacuumlækager.
de virker ved at lille "stempel" drejer og lukker langsomt for tilskudsluft - den skal være helt lukket efter ca. 10 min. lad den stå i 10 - 15 min
start bilen op - derefter tager du slangen der hedder A6 på billedet af - den skal nu suge luft (meget kraftigt endda) - hvis du blokere luften kan du høre at motorgangen ændre sig. - du sætter slangen på igen - nu lader du den stå i 10 - 15 min. (med motoren kørende) - tag slangen af igen nu skal den ikke suge mere.
hvis den ikke gør som ovenstående har du fundet en fejl - der skal udbedres, men den tager vi når vi når dertil.
når motoren er varm, stiller du tomgangen til 950 RPM ( ja den skal stå på 950 RPM i N - den daler automatisk når du holder stille i D)
og så kontrollere du tændingen. som beskrevet ovenfor.
nogle gode links er http://www.ratwell.com/ og http://members.rennlist.com/pbanders/