ja der skulle lige skrues hurtigt..tak for hjælpen gutter..
john du ringer bare hvis du mangler noget.. skulle jo gerne stiille med fuldt hold i norge.
tlf 22971295
ja der skulle lige skrues hurtigt..tak for hjælpen gutter..
john du ringer bare hvis du mangler noget.. skulle jo gerne stiille med fuldt hold i norge.
Ja tak for en super fed dag i gjordte det squ godt drenge super fede ræs.
Dejlig at se de store vogne få klø af jer super .
Mvh karsten
Fedt at komme hjem fra ferie og se at i endnu en gang har vist de amerikaner biler hvordan det skal gøres.
Fedt!
Og pressen var også på besøg:
http://www.nordjyske.dk/thisted/forside.aspx?ctrl=10&data=144%2c3329983%2c2875%2c3
ja tak for en dejlig dag det var hyggeligt og se noget super godt race
og hører nogle heftige vw .
Tillykke med 1. og 2. pladsen
Fede billeder og videoer!
Jeg har selv en, men for helvede hvor ville jeg ønske jeg havde det nedkognings program så jeg kunne lave en hel film. :-(
Anyways, var der nogen der så min udgangs hastighed på min tid på 12.59? Jeg fik nemlig aldrig seddelen på den tid :-(
Ha Ha Ha :)
Hold kæft den sætter sig dybt når du ligger fra land Søren!
Kører du med std. fjedre i bag?
Ellers en superflot tid du fik banket ud der!!
Du kører da snart en 11´er hvis du får lidt hårdere opsætning i bag, samt hævet den en smule så dækkene står lige (hint hint - cal-look ;-) )
Ja, det havde vi osse en masse snak om deroppe... Vi skal have hævet den 1mm bag i, og strammet koni'erne. Men derved osse sagt, at jeg sparede ikke på grejet :-)
Nej, 28mm stave.
Den kunne da være cool at lave en 11'er med 174 hypper :-)
Så vidt som jeg kan se sætter SP´s sig ca. 2". Det er da meget passende.
- UUHA John. Det ser ikke godt ud. Du ringer bare, hvis jeg skal gøre noget.
T
Nu skal du jo ikke måle på afstanden mellem potte og asfalt. Karossen tilter jo meget. Se på afstanden/højden på dæk/fælg i skærmen.
T
Ja, det er da ikke meget mere der skal til før hjulene er oppe :-)
Nu mellem i diskutere tommer og hjulløft kan jeg lige tilføje at jeg bliver klar til SCC var ude at teste sent i aftes efter det hele lige havde været skilt ad og fået lidt nye dele inden det blev samlet igen :-)
Bilen ryger på traileren om snart og vi sejler iaften ses deroppe
En stor tak til Dalsgård og Griebel for hjælpen
Hej John
Super godt gået :o) Super med hjælp!!
Go tur og nyd nu de Norske fjelde og slap af indtil du skal på den igen om 14dage ;-) vi ses d14
Hils Pernille Persille
RESPECT john
kanon godt gået
det skal nok blive godt i norge
glæder mig til og se hvad folk køre på en rigtig bane
You must log in to post.