Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  fra 1300 til 1600

Tags:
No tags yet.

(permalink) nivolo Member
Skrev for 15 years siden | | | |

vil du gøre nogen forskel hvis jeg sætter et 1,6l cylinder sæt på min 1300? eller er det ligegyldigt hvis ik man skifter kaburator og topstykker

(permalink) Mbechmann Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Du skal skifte både topstykker og karborator.

-------------------------------------------
Michael
(permalink) Rasser Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Hvis dine topstykker er db. Portede så kan de bruges, men de skal lige bores op først. Du kan også godt bruge din 1300 karburator med få ændringer, men en 1600 vil være at foretrække, det kræver dog at du også bruger manifolden der passer dertil.

-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia

Reply

You must log in to post.