Sur nat med sin nyrenoverede motor, efter den har været startet op i bænk med smuk summen, så var det tid i aftes til ilægning (skulle jo til MIB), men efter 10sek sød musik andkom MACHINE GUN KELLY og alt var DØDT. Døden intraf kl 00.12.
Sur nat med sin nyrenoverede motor, efter den har været startet op i bænk med smuk summen, så var det tid i aftes til ilægning (skulle jo til MIB), men efter 10sek sød musik andkom MACHINE GUN KELLY og alt var DØDT. Døden intraf kl 00.12.
Hvad er " Machine gun VW" ? - har jeg aldrig hørt om.
Hvem er "Machine gun Kelly" ?
Hvad er spørgsmålet?
/John
Undskyld måske ikke det rigtige sted jeg har skrevet, men er bare noget trist over tabet af min motor.
Motoren lød som et maskingevær efter 10 sek selv om der var masse af olie tryk.
Mon det kan være en ventil..?
Har du overhovedet kigget på det ? 99% af de fejl jeg har set på en VW lige efter opstart, er noget der kan ordnes under ventildækslet.
Få nu kigget på det og vend tilbage. En motor er ikke bare "færdig"
Her er noget at græde over :
"Hvad er " Machine gun VW" ? - har jeg aldrig hørt om.
Hvem er "Machine gun Kelly" ?
Hvad er spørgsmålet?"
Kan man ikke lige gennemskue spørgsmålet, skulle man måske overveje at undlade at svare på alle spørgsmål ;-)
det er sku trist med din motor. min døde også ude på motorvejen så jeg har travlt med at få fundet en ny motor og få den smidt i så den kan køre op til MIB træf lørdag
Du har bare kigget i den forkerte ende...
hahaha.... fed kommentar
=D
"Kan man ikke lige gennemskue spørgsmålet, skulle man måske overveje at undlade at svare på alle spørgsmål ;-) "
Hej SoLow - (for det hedder du vel? )
Jeg kan ikke gennemskue et spørgsmål der ikke bliver stilet - det irritere bare min blindtarm når folk ikke kan det tekniske fagudtryk på dansk - så opfinder de selv et smart engelsk udtryk. Eller - hva fanden ved jeg - jeg er nok blevet for gammel.
Men jeg svare på alle de spørgsmål jeg har lyst til da. Og nogen gange også på nogen jeg egentlig ikke gider fordi de ikke beskriver problemet.
/John
Det er hørt John.
Ja lad os komme tilbage til fantastiske og saglige udtryk som:
Agneblæser, pandekagemotor, folkevognsrugbrød og grisekasse.
Det gør det også nemmere at bestille stumper hos CSP.
G.
Hørt john og frank... for det hedder i vel ;-)
Det er sgu utroligt at man snart ikke kan skrive noget som helst på disse sidder uden at folk skal finde fejl ved ens stavemåde, mangel på komma og små grammatiske fejl som åbenbart gør det umuligt at konvertere det med google, som om det er derfor folk skriver herinde..
Hvordan kan det pisse jer af i en grad at en mand er ked af at hans motor er gået død, så i straks skal påpege at hans sorg ikke er formuleret som et rigtigt spørgsmål, og nu er Machinegun kelly jo ikke noget smart engelsk udtryk han lige fandt på, så det med at folk finder på smarte ting kan i vist heller ikke hænge jer i her..
Jeg fik vendt 1 ud 4 stempler forkert sidste år, da min fik en overhaling. Det lyder ca. sådan - et easy fix.
Godt nok trist Bobby
Hvis motoren gik fint nok i bænken fejler den jo ikke noget, måske der er gået kludder i koblingen eller udrykkerlejet under isætningen, eller har du taget den ud igen.
mvh Kenneth
Hej .. I må godt nok UNDSKYDE , men MACHINE GUN KELLY er den gangster der i 30erne var berygtet for at slå ihjel med ..Ja gæt en gang.. med noget som lyder som et maskingæver. Min IRONISKE samtrækning mellem
MACHINE GUN KELLY og en VWmotor som ånder ud til den samme lyd, har her ikke været på sin plads, det skal jeg huske.
Når jeg på lørdag tager motoren ud igen skal jeg nok vende tilbage med en mulig "dødsårsag" på DANSK.
Bobby... det er ikke dig der skal undskylde folks manglende evne til at tænke lidt ud over sukkerroen.
Er ked af at din motor lød som noget mange af os sikkert godt vidste hvad du mente, og ser frem til at høre om du er sluppet billigt... Og ja, på Dansk for fanden ;-)))
Skriv da på serbokroatisk hvis du har lyst.
Jeg fattede hvad du mente med det samme.
G.
Avnblæser. Avner, skallerne fra korn - Gustav.
Men Bobby, tag nu lige ventildækslerne af og kig, inden du tager motoren ud. Det behøver jo kun være en løs møtrik på en justérskrue. Eller en stødstang eller - ?
Og hatten af for Mette, der syntes at det er let at vende et stempel rigtigt. Jeg var gået i seng resten af weekenden. Sådan noget gider jeg bare ikke.
Hvad sker der ved at vende den forkert?? op og ned?
Der er en pil på toppen af stemplet som skal pege mod svinghjulet. Stemplet er ikke symetrisk...
Krydspinden sidder ikke i midten. Det gør man for at fordele slidet. Stemplet trykker jo "hårdest" i arbejdstakten og da plejlstangen står på skrå klemmes stemplet til den ene side. Det forsøger man så at kompensere for ved at forskyde krydspinden.
Hvis man så vender stemplet forkert giver det jo dobbelt effekt, til den forkerte side og det skulle efter sigende give noget støj. Jeg har aldrig selv prøvet det.
Omvendt skulle det i følge den gamle "how to hotrod"-bog give et par HK og var et trick på formel-V motorer.
Øv for en brændt speedster... Frank "Maude" andersen...
Lars
Frank_Andersen skrev:
Og hatten af for Mette, der syntes at det er let at vende et stempel rigtigt. Jeg var gået i seng resten af weekenden. Sådan noget gider jeg bare ikke.
Det siger sådan en sjov dok/gok lyd ... naturligvis i takt med omdrejningerne. Men må indrømme inden der justerede jeg ventiler som en gal og mange gange, for det jo ikke være andet end det. Men det kunne det altså godt alligevel ;-)
hey erik fuck noget skod
hvorfor f....... ringede du ikke var jo lige i nærheden , var lige forbi i eftermiddag men der var du ikke værkstedet , prøv lige at ring i morgen så kan jeg lige lægge mit følsomme vw ører på blokken ,måske det er noget der kan klares uden at rive den ud igen.
"Øv for en brændt speedster... Frank "Maude" andersen..."
HÆ!!!
Ja, Mette er sku ikke sådn at pille ned.
T