Det er jo lidt svært, hvis man ikke har prøvet det før.
Jeg bruger et stykke benzinslange. Den ene ende stikker jeg i øret og så holder jeg på den anden ende således at jeg holder et mål og bruger fingere som stop. Altså så jeg stikker slangen lige langt ned i karburatorhalsen og cirka samme sted.
Og ja, så skal det lyde ens.
Det kræver jo så samtidig at motoren kører ordentligt. Altså det lytter man også til.
Husk at de to karburatorer ikke må være forbundne med hinanden. Du skal altså tage et kugleled af, bare på den ene karburator.
Når den så kører pænt tomgang kan du sætte det led på igen. Allerede her skal du fornemme at det ikke ændrer på synkroniseringen. Altså hvis du allerede her kan se at speedertrækket giver lidt gas, kan du ligeså godt indstille det. Når det er i orden, giver du den 1200-1500 omdr. Det skal den så gøre blødt og uden bævren. Ellers indstiller du speedertrækket igen.