Så blev den synet uden anmærkninger overhovedet :-)
Imorgen går turen forhåbentlig til SKAT, afgift betales og forhåbentlig kommer jeg hjem med et par dyrekøbte skilte til at sætte på bilen.
Så blev den synet uden anmærkninger overhovedet :-)
Imorgen går turen forhåbentlig til SKAT, afgift betales og forhåbentlig kommer jeg hjem med et par dyrekøbte skilte til at sætte på bilen.
Så blev den afgifts berigtiget kr. 8416,- plus nummerplader
Hej Erik,
Fedt at læse at du er kommet så langt med din Square.
Så har du altså 2 stk. type 3'er på plader at vælge
imellem når vinteren er ovre :0) .
Mvh
Gert
Hej Gert
Ja det sku luksus,
Regner med at komme forbi dig inden længe, vi skal jo have lidt sager med op til Sveriges land.
Vi ses, hils familien
Tillykke med pladerne.
Skulle der laves pladearbejde inden syn, eller klarede den det uden?
Hvor stor en del af de afgiften på 8416.- er brændstoftillæg?
Lækker bil... tillykke med den..
Mange tak.
Brændstof tillægget var på kr. 2700,-
Jeg lavede intet pladearbejde inden syn.
Kun lettere renovering af el system som opførte sig mærkværdigt.
Efter lidt tovtrækkeri imellem Sverige og Danmark og med god hjælp fra Jens i Norrköping har jeg nu endelig fået plader til bilen.
Nu starter jeg snart arbejdet med at få den Bendixificeret :-)
Jeg vader i spændende kasser fra ind og udland med diverse lækre sager. Det bliver ligesom jule aften det her :-)
Så var den lige på besøg hos Dennis Bugservice Hansen og blev sænket . Samtidig borede han Porsche boltmønster og skar gevind i tromler og skiver.
Der er kommet røde Koni dæmpere på.
Her i første omgang har jeg sat nogen grå Gasburners på. Der er Yokohama 195/65/15 bag og Yokohama 145/65/15 foran.
Men jeg har også nogen polerede Fuchs 4,5" og 5,5" repro jeg kan bruge til den.
Der er der Continental 165/65/15 og 135/70/15 på. Jeg ser hvad der ser bedst ud. Muligvis skal den sænkes et hak mere foran.
Den kører fortsat superfedt efter sænkningen.
Nu skal der skrues for alvor på den. Glæder mig til foråret.
der skal fuchs på eller sprintstars igen
Det bliver nok noget med at skifte "smykker" på denne en gang imellem :-)
Jeg syntes den ser fed ud med Gasburners.. Elsker dem i grå....
Super køretøj at se på Erik :-) Thumbs up herfra.
Christian
Iron Cross! Så bliver den for cool.
Iron Cross siger du ? Av min tegnebog av av
Yes Iron Cross, det kunne være virkelig fedt, eller sprintstar.
Nørj hvor det pyntede med nogle andre hjul og sænkning.
Sprint Stars har aldrig været mig.
G.
Det pyntede godt nok på den..... meeeen kunne den ikke lige bruge et lille hak mere ned i for :-) super fed bil ellers...
Ser meget fin ud!! Samme farve og årgang som min!! din er dog i noget bedre stand...smiler..
Der er næsten for små dæk på foran, enten skal den længere ned eller så skal du sætte det 135/70-15 dæk på.
- Casper
Erik! Den er bare blevet (endnu) federe. Jeg må vist hellere komme til MIB næste sommer, så vi kan holde variant møde:-)
Mvh Rasmus
Ja den skal nok et hak længere ned foran, men jeg prøver lige at se hvordan det ser ud med de andre fælge og dæk først.
Tak for alle kommentarene, de luner.
Højden foran er fin, den skal bare af med de "cykeldæk" foran... Gummi på!
Så kom der Fake Fuchs på og dem beholder jeg til den. MEN der er ikke plads til caps bag, så jeg er nødsaget til at sætte spacere på :-(
Den skal sænkes et hak mere foran. Hvis man sammenligner med min Notch som har det samme gummi på, kan man se at den er lavere foran. Bagved virker det som om de er lige lave. Jeg har også monteret tidligere lister på hele vejen rundt for at gøre den ældre af udseende. Mangler kun at udskifte den brede liste forneden. Helrøde baglygter er kommet på. Indenfor har jeg monteret originalt GTV rat og en Gene Berg Locking shifter. Meget mere er på vej i form af en masse gummi detaljer der bliver skiftet og meget andet godt.
Hej Erik
Det ser godt ud med Fuchs på den og de røde baglygter.
Har selv lige fået monteret dæk på mine Fuchs i dag, så skal jeg bare have dem på.
Hilsen Steven.
Det ser godt ud, er nu mere tilhænger af gasburners, syntes de er pænere til den..
Men f... din Notch er feeed :-))