Jeg har lidt på fornemmelsen at jeg ikke får lavet denne færdig indenfor en årrække.
Bilen er en 1302 - lad være med at løbe - læs videre...
fra 1971
Med godkendt fuldbur og affjedring der går ind i bilen og er fæstnet på buret godkendt som konstruktive ændringer.
Den er godkendt til en 60 hk wasserboxer
Der er nye autometer ultralite ure med til bilen. vandtemp 4369, olietemp 4347, fuel 4316, fuel sender 3262, omdrejningstæller 4494, eletronisk speedometer 4487-M,
Håndbygget eloxeret alu indækning til køler foran og inde i kabinen.
special lavet net bagsæde i rød gjord. lavet hos sejlmager
nye røde baglygte glas, med blink i baklysdelen med orange pærer
nye italienske rødhvide blinklys
Alt til undervogn er pulverlakket i rød (ral 3007 mener jeg)
bilen er med 5 x 130 porsche - så der medfølger selvfølgelig 5 orginale porsche 911 stålfælge - også pulverprimet og lakket i matgra - de står uden dæk og har ikke været monteret efter lak.
Bunden har nye filetter, nyt org. rammehoved og er pulverlakket i matgrå (ral 7005 mat) pisseflot... og zincprimet før pulverlak
rolf torque bars eloxerede i natur
gene berg gearkasse ophæng
aftagelige front og bagpanel med fine alubeslag og 1/4 turn dimser dzus
Alu fodstøtte - bemærk at den ligner en sko fra siden.
2 Helt nye døre.
3 stk hella projektører til foran - pulverlakket i matgrå - klar til samling
Kraftige Bilstein dæmpere hele vejen rundt Brugte men i fin stand
Nye lejer overalt - også lejerne på irs akslerne - dog er der brugte lejer i skateboardhjulet på speederpedalen.
Nye bremsedele overalt
Costum lavet 40 liters alutank med retur for sprøjt (fylder kun halvdelen af den org men er højere)
en masse nye AN fittings følger med til benzinslanger.
nye forlygter
håndtag og lygtekranse pulverlakket i matgrå (ral 7005 mat)
Nye pulverlakkede skiver og kalibre foran.
selv tromlerne bagpå er pulverlekket.
alle bolte undtagen i styrtøj er rustfri og de orginale specialbolte er deltabehandlede.
Karossen har været hos sharling og fået lavet al rust og er derefter blæst og metaliceret hos jyderup metalværkeriet
Der er lagt hundredevis af timer og mange tusinde kroner.
Har lige snakket med den gamle ejer Erik og bilen HAR været i dakar og Erik skaffer måske et billed af bilen i afrika.
Det er sku da vw historie.
Der mangler: lak af karosse og samling
samling af motor - du skal lige købe en knast og småting til den. nyt paksæt er med.
Flere har spurgt og jeg må hellere sætte en pris på.
40.000 kr.
og det er 30.000 under kostprisen på dele og uden min timeløn... se regnskabet her: http://spreadsheets.google.com/pub?key=tu9r09rXalr2zjFQpPvb9EA&output=html
T: 60350036 - Brug for hjælp til din mac? http://duckshouse.dk