Lowering a bus is like a getting a boob job for a chick, always wishing you had gone bigger..
Samme Herfra! Har forsøgt at ringe ham op 3-4 måneder nu, og det var 2 blinklys til kofanger montering han ikke kunne klare... Hvis du læser dette thomas så drop dem, har købt fra anden...
Det var det sidste jeg Forsøgte at købe hos ham...
Det er underligt så forskelligt ting kan være. Jeg har handlet meget med thomas, og altid fået en fin behandling og levering dagen efter. Hvis tingene ikke har været hjemme har jeg fået en mail med leveringstid. Og det har altid holdt
Ja jeg holder mig til Hans, jeg får sgu også en god og sober behandling, men er da ked af at høre om jeres sager!
så brug kit&buggy- han er seriøs og leverer problemfrit hver gang
Nu er jeg jo alt andet end fan af indlæg, der sviner andre til og vil jo altid opfordre til at I tager det ud over VWnettet (og det har I jo også forsøgt).. nå og så fik jeg sagt det..
Men det næste er så, at det er ikke lovligt at tage penge for en webordre før HELE ordren er afsendt. Er dele af ordren i restordre og først kan leveres senere, så må pengene IKKE trækkes før den sidste vare er afsendt.
Jeg ved ikke præcis, hvor man skal henvende sig i sådanne tilfælde, men jeg vil formode at forbrugerrådet er et godt sted at starte?
Jah ........ jeg har forsøgt at handle med ham flere gange, og ikke een gang har han kunne holde hvad han lovede, ringer ikke, mailer ikke, lovede leveringstider ikke overholdt en eneste gang, joh .... flot gået Thomas !!
Nemli Mette... Godt svar!
jeg bestilte en pakke 28juni da han havde ferie men på siden stod der at ordre fra nettet sendes stadig men fik først mailen med at pakken var afsendt D.19JULI
tror kun jeg har haft 1 pakke ud af 4 der er kommet til tiden
STRAM OP i skal jo leve af jeres service men hvor er den service
kombe ved kieftenklok tirsdag aften og havde pakken næste tirsdag og det er jo i holland der var jeg nu tilfreds nok
men mine penge ligger fremover i udlandet det er hurtigere og bedre
Bent/Kit&Buggy er der altid god og hurtig service hos.
jeg har heller ikke haft nogen problemer med kit / buggy,,,, men Thomas.... puha... der har altså været en del... jeg har fået mine varer men bestemt ikke tidsmæssigt korrekt
ved ikke hvem thomas.. af navn herinden.. men hvis der er nolge der lige kan hjælpe så man ikke køber noget der.... bruger nu også bent fra kit og buggy og det virker hver gang!!! så klager ikke, men det sker jo nolge gange man køber lidt et andet sted... vil så bare ikke handle ved thomas...
ok flot brian prøv at læse hele indlæggede... har selv fundet ud af det...:-)
Har personligt ikke haft problemer med nævnte forretning.
Men som Mette også nævner er der specialle retningslinier mht. nethandel.
Når jeg har handlet med butikker i UK og Holland er jeg først blevet charget efter afsendelsen af varerne. Hvis en enkel vare har været i restordre, er jeg først blevet charget for denne/disse når de er blevet afsendt efter at de er kommet på lager efter at have været i restordre.
Han har selv link til blandt andet forbrugerstyrelsen på siden. Men dette er rigtig dårlig reklame for hans virksomhed, måske Thomas skulle komme med hans side af sagen, selvom der er flere som har haft samme oplevelser. Jeg har endnu ikke handlet der, men denne tråd afskrækker mig da noget, så hvis Thomas kunne komme med hans udsagn, for flere har jo også haft positive handler.
Split
Der er jo højst sansynligt en naturlig forklaring, især hvis flere inden for den samme periode har haft lignende oplevelser.
Eneste jeg ved er at hans tlf og internet virker som lort der ude for tiden, har selv prøvet at bestille uden held og kørte ud til ham og fik de dele jeg skulle bruge og mere til....
men syntes også det er en sag mellem Nicolaj og Thomas....
Hej
Jeg har købt ca 10 pakker hos Thomas fra april til juli og ALLE pakkerne er kommet præcis efter hvad der stod i emailen, der har været respons tid på 10 min på mange af mine emails, har dog aldrig ringet der ned for behovet har ikke været der. Jeg har kun positivt til over for Thomas.
Og nej jeg kender ikke Thomas personligt, har aldrigt mødt manden. Bor i Aalborg og de sender vist fra Horsens.
Det der er problemet er at danmark er så lille et marked af firmaer ikke lægger med alle varer på hylderne, samme sker inden for motorcross verden hvor forhandlere ikke har stumper hjemme og det er hurtigere at bestille i udlandet men i skal bare huske på at den dag i mangler eks gas kabel og skal bruge det og så de danske forhandlere ikke er til længere så er det surt at skulle have hjem fra udlandet.
mvh jesper som både bestiller fra danmark og fra udlandet
mvh Jesper
Jeg skulle bruge et koblingskabel, og det kom ugen efter.
Det var en anden som skulle betale det, og så skulle den sendes til mig.
Det foregik uden problemer.
Hilsen
Jan
nu må man da lige komme med en kommentar da manden ikke selv har mulighed for at forsvare en tråd uden at man retter henvendelse direkte til ham.
nu ved jeg ikke hvor mange af jer ( ja undskyld udtrykket ), kværulanter der nogensinde har besøgt forretningen, men det er en stor ejendom og manden får cirka 20-30 henvendelser i gennemsnit om dagen bare på tlf + han skal lege bildoktor på folk der kommer med vw´er i hans værksted uafbrudt . så manden render frem og tilbage i et køre. jeg har da osse haft svært ved at få fat i ham men ved da osse at manden er lavet af kød og blod :) prøv at køre ud til ham og i vil få et andet indtryk end endnu et bilka goddag ;) som han jo tydeligvis ikke er ! niche er nu engang niche og hvor er det godt :) det er mennesker med en sjæl .
men har man vw så har man vel osse god tid ik?
jeg har aldrig haft problemer med pakker og har jeg så har jeg fået en grund. sjovt nok sidst jeg snakkede med ham sagde han at der var en del der ikke havde betalt for deres varer til tiden Hmmmm . det giver da stof til eftertanke .....
thomas er efter min mening en god og regel fyr der gør sit arbejde efter bedste evne ....... han er ikke en franchise kæde:)
Nicolaj hvad med at du prøver at rette henvendelse til thomas da det sgu er lidt lousy og svine ham bag hans ryg på den måde ....
men jeg skal da hjertens gerne gi den videre med afsender ;)
Jeg har stort set kun handlet ved Thomas, der har været tilfælde hvor tingene ikke har ligget på hylden, og jeg har derfor måtte vente på det, men udover det ingen problemer!
Jeg ved at Thomas er blevet "syltet" af nogle af hans leverandører til tider, og det kan han jo af gode grunde ikke klandres for.
De ting der for mit vedkommende ikke har væreet positive mht handel med Thomas, har han og jeg taget over tlf.
At han er svær at få fat i pr tlf, og at der tit er optaget, skyldes vel egentlig alle dem der ikke gider sætte sig ind og kigge hjemmesiden igennem for de stumper de mangler, men istedet vælger at ringe ham op, og spørge til 1000 forskellige ting, hvad koster det, hvad koster det, hvad koster det, for til sidst at slutte samtalen med, Ok så napper jeg det blinklysglas til 22.50 kr.........
Mine handler med Thomas, classic vw parts har været positive.
Niels_Tolstrup
"nu ved jeg ikke hvor mange af jer ( ja undskyld udtrykket ), kværulanter der nogensinde har besøgt forretningen, men det er en stor ejendom og manden får cirka 20-30 henvendelser i gennemsnit om dagen bare på tlf + han skal lege bildoktor på folk der kommer med vw´er i hans værksted uafbrudt . så manden render frem og tilbage i et køre!."
Altså fuldstændig som Bent fra K&B og Jan KOed, så dårlig service kan vel ikke forsvares med at man har lige så travlt som de andre i branchen
Handlede alle mine nye dele hos Thomas, og der var på intet tidspunkt noget at klage over.
Ud over at han kunne være meget svær at få fat på, men ringede altid tilbage, hvis man lagde en besked.