Her er et seriøst tip:
Prøv at ringe til ClassicVW
og til Bent . Kit&Buggy
- Og brug så dine penge hos den, der tager telefonen!!!!!!
Her er et seriøst tip:
Prøv at ringe til ClassicVW
og til Bent . Kit&Buggy
- Og brug så dine penge hos den, der tager telefonen!!!!!!
Efter min bedste overbevisning kan man ikke "bruge travlhed i firmaet" som "lovlig" undskyldning for evt. forsinkelser for sine kunder.
Hvis en virksomhed får så travlt at kunder må vente på at blive ekspederet, skal der åbnes flere kasser så køen bliver mindre. Med andre ord, hvis en mand er for lidt så må der flere til.
Nu har Thomas ikke selv været inde og ytre sig her, så vi ved ikke om det er det der er grunden til forsinkelserne.
Men når man siger A er man for det meste også nødsaget til at sige B. Forstået på den måde at hvis der på hjemmesiden og i e-mails bliver lovet en bestemt leveringstid, skal den da også overholdes. Det er klart. Hvis der opstår varige problemer med firmaets drift der går ud over leveringstiden til kunderne, skal dette da meddeles på hjemmesiden og/eller på ens telefonsvarer evt.
Og endnu engang; Jeg har ingen problemer haft overhovedet med nævnte firma. Kun modtaget god service og hurtig respons på forespørgsler via e-mail.
Har lige her ved 9 tiden modtaget en mail fra Thomas - med forsendelses nr og tidspunkt. End of story.
Hej alle.
Tak for Jeres kommentarer.
Lad os nu "tage det" - HELT ROLIGT.
Der er IKKE - fra min side - tale om kritik af Classic Parts / Thomas - blot undren ! (har selv - hidtil - udelukkende modtaget fin og god service)
Jeg er udmærket klar over, at Thomas "løber rundt på den store ejendom", hvilket betyder, han (selvfølgelig)i nogle tilfælde har problemer med at besvare telefoniske opkald.
(netop) med udganspunkt i dette - er det jo genialt at sende mail(s), som jo blot kan besvares lejlighedsvis.
At mails - og mails-rykkere - så ikke besvares, ja det giver anledning til undren !
Men, der er sikkert en god forklaring !!!!!
VWenligste hilsener
Bjørn Lotting
1303 / 412
Hey
Jeg har for et "stykke tide siden" bestilt 2 sidespejle, der gik 1 HALV ÅR inde jeg fik dem. JEG HANDLER KUN VED BENT, HAN SGU TJEK PÅ TINGENDE......
Citat fra AJ.´s indlæg "JEG HANDLER KUN VED BENT, HAN SGU TJEK PÅ TINGENDE......"
Gælder det også opdatering af hans hjemmeside ?
hvad hjælper en fancy hjemmeside, hvis det tilsyneladende ikke fungerer!!!! så er det da bedre omvendt
Ja. Bents hjemmeside er konstrueret i MSdos i 1981 og ren nostalgi. Et tydeligt tegn på, at han har travlt med at servicere sine kunder ;-)
HØRT...hendrixxx,thogaa
Jeg har også købt alle reservedelene af Thomas og jeg fik dem hver gang i løbet 2-3 dage med 10% rabat.
Desuden har jeg fået en god service af Thomas.
Han har også svaret på mine mail.s
Alt i alt er jeg meget tilfreds med at handle med Thomas.
WOB
You must log in to post.