Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72
10:22 runex: 1302 tagsænket
21:11 Genau: Glædelig jul og Godt Nytår.
17:07 Dillen: - "Hvad bil kører han?" - "Ingolf Thor".

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Jeg er så træt af dårlige forhandlere og ISÆR vw classic parts!!!

Tags:
No tags yet.

(permalink) thogaa Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Her er et seriøst tip:

Prøv at ringe til ClassicVW
og til Bent . Kit&Buggy

- Og brug så dine penge hos den, der tager telefonen!!!!!!

-------------------------------------------
40818888 gaardsoe.com
Bay window hippie bus owner
(permalink) Erik Bendix Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Efter min bedste overbevisning kan man ikke "bruge travlhed i firmaet" som "lovlig" undskyldning for evt. forsinkelser for sine kunder.
Hvis en virksomhed får så travlt at kunder må vente på at blive ekspederet, skal der åbnes flere kasser så køen bliver mindre. Med andre ord, hvis en mand er for lidt så må der flere til.
Nu har Thomas ikke selv været inde og ytre sig her, så vi ved ikke om det er det der er grunden til forsinkelserne.

Men når man siger A er man for det meste også nødsaget til at sige B. Forstået på den måde at hvis der på hjemmesiden og i e-mails bliver lovet en bestemt leveringstid, skal den da også overholdes. Det er klart. Hvis der opstår varige problemer med firmaets drift der går ud over leveringstiden til kunderne, skal dette da meddeles på hjemmesiden og/eller på ens telefonsvarer evt.

Og endnu engang; Jeg har ingen problemer haft overhovedet med nævnte firma. Kun modtaget god service og hurtig respons på forespørgsler via e-mail.

-------------------------------------------
22143315 eb@soundforce.dk
(permalink) Stodderkongen Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Har lige her ved 9 tiden modtaget en mail fra Thomas - med forsendelses nr og tidspunkt. End of story.

-------------------------------------------
Lowering a bus is like a getting a boob job for a chick, always wishing you had gone bigger..
(permalink) Bjørn Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Hej alle.
Tak for Jeres kommentarer.
Lad os nu "tage det" - HELT ROLIGT.
Der er IKKE - fra min side - tale om kritik af Classic Parts / Thomas - blot undren ! (har selv - hidtil - udelukkende modtaget fin og god service)
Jeg er udmærket klar over, at Thomas "løber rundt på den store ejendom", hvilket betyder, han (selvfølgelig)i nogle tilfælde har problemer med at besvare telefoniske opkald.
(netop) med udganspunkt i dette - er det jo genialt at sende mail(s), som jo blot kan besvares lejlighedsvis.
At mails - og mails-rykkere - så ikke besvares, ja det giver anledning til undren !
Men, der er sikkert en god forklaring !!!!!
VWenligste hilsener
Bjørn Lotting
1303 / 412

(permalink) AJ. Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Hey

Jeg har for et "stykke tide siden" bestilt 2 sidespejle, der gik 1 HALV ÅR inde jeg fik dem. JEG HANDLER KUN VED BENT, HAN SGU TJEK PÅ TINGENDE......

-------------------------------------------
MOBIL NR 50984873

ÅRHUS NORD
(permalink) MortenP Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Citat fra AJ.´s indlæg "JEG HANDLER KUN VED BENT, HAN SGU TJEK PÅ TINGENDE......"

Gælder det også opdatering af hans hjemmeside ?

(permalink) hendrixxx Member
Skrev for 14 years siden | | | |

hvad hjælper en fancy hjemmeside, hvis det tilsyneladende ikke fungerer!!!! så er det da bedre omvendt

-------------------------------------------
Pick-up Jens- NEJ tak, Knabstrup, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) thogaa Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Ja. Bents hjemmeside er konstrueret i MSdos i 1981 og ren nostalgi. Et tydeligt tegn på, at han har travlt med at servicere sine kunder ;-)

-------------------------------------------
40818888 gaardsoe.com
Bay window hippie bus owner
(permalink) AJ. Member
Skrev for 14 years siden | | | |

HØRT...hendrixxx,thogaa

-------------------------------------------
MOBIL NR 50984873

ÅRHUS NORD
(permalink) WOB Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Jeg har også købt alle reservedelene af Thomas og jeg fik dem hver gang i løbet 2-3 dage med 10% rabat.
Desuden har jeg fået en god service af Thomas.
Han har også svaret på mine mail.s
Alt i alt er jeg meget tilfreds med at handle med Thomas.

WOB

-------------------------------------------
German junkies

Reply

You must log in to post.