okay så må jeg bare sløjfe den 1200 motor der. Hvorhenne af kan man købe nye blokke og hvad skal jeg vælge?
okay så må jeg bare sløjfe den 1200 motor der. Hvorhenne af kan man købe nye blokke og hvad skal jeg vælge?
- i dk - på det link jeg lagde på tidligerer i indlægget - eller direkte ved CSP
http://www.csp-shop.de og tusind andre forhandlerer rundt om i verden , eller
vores sponsorer som har link her på siden ude til venstre.
der er masser af muligheder. der er masser af timers surfing og læsning forude , dem
der har bygget deres eget der virker har i mange år søgt viden og erfaring , inden de gik igang.
dem der ikke har tid må købe af dem der har , det koster , og dem der hverken
har tid eller råd , må drømme og kigge langt efter dem der kan og har tid.
desværre ender det tit med at mange opgiver og køber en brianbil med chip - men
det bliver aldrig helt det samme , så kæmp lidt for det , så skal det nok blive godt engang.
der er intet der er så fedt som at gi gutternes brianbiler baghjul i en gammel bobbel , det er en fed følelse ;0)
men man taber sgu lidt ansigt hvis pisset springer i luften mens man gør det.
Hvorfor siger du hele tiden den 1200 skal være din synsmotor når du er en 1300 der går rigtigt godt ?
Brug den 1300 som synsmoter og øv dig så på at lave motor på din 1200 som er adskilt - få den samlet og se om du kan få den til at gå rigtigt.
Når du så har fundet ud af om du kan bygge motorer kan du begynde at bruge en 20-30 tusinde på at bygge noget med lidt mere skub i.
/John
det var et godt råd John - endnu et goldkorn ;0)
det er trods alt billige lærepenge at renoverer en org motor inden man bruger en
masse penge på en modificeret...
kan jo ikke rigtig starte en 1200 motor hvis den ikke passer i min bil
Nåe nej.....
håndsving ;0)
der er 130 tænder på svinghjulet på 1200 motoren???? passer den så ik på?
Nivolo, jeg har som sagt tidligere, flere motore på lager som du kan starte med at prøve evner med. De er billige:) Ring eller mail hvis det har interesse.:)
jeg har selv en. Men er da fuldstændig forvirret nu. Nogle folk siger det er 109 før 67 og 130 efter men jeg har en motor fra 60 med 130
Det er lige netop problemet med VW, det er ikke til at vide hvad der er bygget om på bilerne. Som Bornholmer skriver tidligere er der i stor udstrækning frit spil for mix and match.
TeddyC
kan jeg tage billeder af noget så i kan se om den vil kunne komme i min 1300?
Hør nu her :
Hvis din boble er fra 70 kan man altid få en 1200 motor til at passe, men hvad der lige evt skal ændres er jo næsten umuligt at svare på over pc da der gennem tiden kan være ændret på både det ene og det andet.
Kører du feks med den originale gearkasse eller er den skiftet hen af vejen?
Om din boble er en 1200 eller en 1300 er ligegyldigt når det kommer til motoren. Begge motore kan komme til at passe i begge modeler.
/John
det er original gearkassen der er i min bobbel
You must log in to post.