Nemli' warp
Dansepiger med happy ending ;-)
Nemli' warp
Dansepiger med happy ending ;-)
Hej Ib du kan da godt blive en MIBER for en weekend (-:
Pinden
en MMMMMMibber , og dansepige , hvis i kan hidse jeg op over at se min røv danse
kan jeg godt leve uden , men tak alligevel ;0)
klarer mig fint uden det M der - ligesom Mbechmann ;0)
vi ses SNART
har en ekstra bil plads på færgen hvis nogen lige er kommet i tanke de vil med.. den skal ikke koste ret mange meter wienerbrød
ring 22971295
Dessverre ser det ut til at en av de danske biler på vei til SCC har vært ute for en ulykke i Norge, rett etter grensen. Vet ikke så mye mer enn det som står i norske media:
http://nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/1.6730325
http://f-b.no/article/20090813/NYHET/852768453/1232
Dette er simpelten bare trist!! Det ser ut til å ha gått bra med personene. Jeg kjenner nok dessverre også igjen bilen. De største kondolanser.
ÅÅHH NEEEEJJ!!!
Det er jo Mikael Berg og hans fine oval. Mikael. Giv lyd. Hvordan har helbredet det ?
Bilen ser da ikke for godt ud, men det kunne da have været værre.
T
NEJ NEJ NEJ det var frygteligt!
Det er mine øjne Danmarks flotteste oval!
Håber du er okay Michael?! Og at din bil kan reddes!
michael skulle efter sigende være ok, har slået hovedet men ikke alvorligt.Carsten griebel har talt med Kim Rishede
I can see Mikael standing behind the bug, so hopefully he is ok.
In the distance you can see another car with a sunroof on its side.
Probably the cause of the accident.
Føler for ham/dem... :(
Arhhh snot!! sikken en start på en ellers fed weekend!! der er basis for sørgebind!
Shit, Håber virkelige han er ok, og så den ultra flotte oval!
Stor potion medfølelse herfra!
/p
Arhhh pis.. så mange ratlookers på gaden, og så vælger Brian og Briana at ramme den flotteste oval for så at stikke af fra stedet !!
Håber Michael er helt iorden, så skide vær med bilen...
Føj, det ser ikke godt ud :/ Håber i er ok!!
Ps. Der må være nogen der har kontakt til dem! Så vi evt kan få samlet dem op, hvis de stadig føler for at komme til SCC.
Solow: brian og briana... mand og kvinde er stukket af. de skriver osse der er 3 biler involveret i ulykken/4 personer. men den ene bil har hverken chaufføren eller bilen fået skader, så jeg ved ikke hvordan involveret den er. Men hvis man læser skulle michael være røget et smut på hospitalet til et tjek, men ingen er alvorligt skadet. (ifølge links)
Eej det er jeg ked af at høre. det vigtigste er at du er ok Michael!!!!!
NEEERJ hvorfor lige den , fuck det er ærgeligt , godt Berg ikke fik for mange knups , men kæft det er nedern det lige var den bil.
Klokken er nu 22.25 torsdag aften,-Jeg har lige fået nyt fra Norge,-Michael er gudskelov okay,...Han er udskrevet fra hospitalet efter observation.
Berg og Riishede er tilbage på hotellet....
Tak for update Carsten så kan vi roligt gå i seng...
føler virklig med dig Michael Berg håber for dig du hurtigst muligt kommer oven på igen...
hilsen Langeberg
Det er fandme uhyggeligt! - Godt, at ingen kom alvorligt til skade - Den 13. - måske er der alligevel noget om snakken...
Håber det bedste for både besætning og fartøj!
Fuck Michael hvor nederen, godt at høre at du har det godt, Vi skal se den bil til MIB Summermeet igen så flot som den var.
God bedring.
mvh jesper
så er jeg oppe og ved at pakke det sidste. køre kl 06 45 ses i 9000 dobbelt a
så køre vi det bliver godt i weekenden
berg det gør mig ondt og se din bil på denne måde
men håber du er ok
Hilsen Thomas
Alverdens velmenende kommentarer hjælper desværre ikke på den maveknugende fornemmelse.Da min ghia blev smadret trådte det europæiske netværk af entusiaster virkelig i karakter og skaffede stumperne af egen fri vilje. Glemmer heller ikke ham der smed alt fra 5 - 500 kr. i potten på mantorp. Eller ham der tog styringen og fik min bil rettet op.
Så, Lad os vide hvis der er noget praktisk vi kan hjælpe med. Har du SOS, ellers er jeg villig til at hente din bil ved færgen og køre den hjem til dig. Håber at I alligevel får et rimeligt træf.
G.