Lidt OT: skulle vi finde ud af noget med de lygter og det tarmslyng??? kom du af med den lille potte til bechmann? ellers vil jeg gerne købe den af dig
Pick-up Jens- NEJ tak, Knabstrup, http://vwnettet.dk/topic/159616
Lidt OT: skulle vi finde ud af noget med de lygter og det tarmslyng??? kom du af med den lille potte til bechmann? ellers vil jeg gerne købe den af dig
Hej.
Bornholmer. Med hensyn til en klassificering af renoveringsgrad, så kunne det da være alletiders med en skala, og det ville da også være et godt værktøj.
Hvad angår renovering, så har jeg set blandt andet en Ferrari der var renoveret men som endte med at få dårlige karakterer ved fremvisning, grundet en for skinnende lak og mangel på finger mærker i kit, m.m.
Renovering af en 1969 jagtvogn må jo være nemt, for de er født grimme og med falmet lak, og der er IKKE taget hensyn til at den skulle fremstå blændende flot.
Har selv haft RENOVERET en Vespa scooter engang, og opnåede 98 % i helhedsvurdering efter skala udfra kriterier som originalitet, autencitet og historitet. Og hvad kunne jeg så bruge det til??? Intet.... for det er stadig øjnene der ser som skal prissætte, og det er andre øjne der ser som vil købe. Får man solgt til prisen, så er alt jo godt.
Personligt mener jeg at danske jagtvogne er billige set i forhold til Tyskland, men sådan er det jo vist også som tidligere nævnt med buggyer i forhold til Sverige. Tag i betragtning ved sammenligning med tyske priser at der skal lægges afgift ovenpå prisen hvis den skal være dansk.
Overordnet set er vi jo heldige at priserne er lave i Danmark, men monstro ikke finanskrisen også skulle have lidt at sige pt.
Måske også mange danske vogne i længden vil blive solgt til udlandet, og så er det motorhistoriske aspekt spildt hvad angår Danmark, hvis at vi mister dem.
Nok om det, det er en diskussion jeg ikke agter at deltage i længere, for det er en alt for diffus størrelse at tage stilling til.
Men en skala at diskutere udfra ville eventuelt også kunne være et værktøj der ville gyde olie på rørte vande...........:-) :-) :-)
Og forøvrigt Bornholmer, din 1968 jagtvogn ville da være et hit. Én af 16 biler må da være en decideret liebhaver. Tak, men nej tak. Har huset fuldt af små unger, så det bliver ikke forløbig jeg kaster mig ud i projekter igen.
(Har forøvrigt kun kendskab til 3 styk 1968 jagtvogne. Én i Tyskland, én i Holland og så din den gamle røde.)
Hansen-Danmark: Din jagtvogn var da flot, og pengene værd. Men den var jo ikke en 1969. :-) :-) :-)
Eventuelt potentielle danske jagtvognssælgere fremtidigt skulle kigge ud over landets grænser.
Med de venligste hilsner og med håbet om at mine udtalelser ikke foranlediger at nogle vil yppe kiv på VW nettet.
Hym.
hendrixxx ja kan vi godt.Har du nogle billeder´. Og potten er solgt
jeg har sat nogle billeder ind af lygterne i en tråd...husker bare ikke hvilken :-)
Hehe ellers mail nogle til mig ;) men bare de er som de skal være med beslag og glasset er iorden
You must log in to post.