Giver Mette ret i at antallet af irrelevante annoncer i junkyard er eksploderet siden DBA er blevet til en betalingsside, hvilket betyder at billedserien i toppen af vwnettet og de 10 seneste indlæg lige nedenunder bilederne ofte er totalt blottet for VW relevante ting. Helt ærligt gør dette at jeg får mindre og mindre lyst til at bruge vwnettet når det svømmer i alt muligt, som ikke ineressere mig en meter.
Jeg synes som bruger man har et ansvar for at holde kvaliteten på vwnettet oppe. Det er til alles fordel og vwnettet bliver kun bedre hvis brugerne laver fornuftige og relevante indlæg med relation til luftkølede VW'ere.
Tag nu hver især noget ansvar for vwnettet så indholdet kan forbliver relevant og siden fortsat kan forblive en god resource i VW miljøet! (istedet for at hyle over at irrelevant indhold bliver slettet)
Jeg kan også melde pas til at have slettet annoncen, men er fuldstændig ligeglad med hvem der har slettet den da jeg ikke mener den på nogen måde bidrog med noget positivt indholdsmæssigt til vwnettet.
I love anything that goes fast enough to do something stupid in.
meanbug@gmail.com