Nu ved jeg godt at der er rigtig mange af jer der ikke har været med på VWnettet igennem alle årene.
Junkyard'en blev egentlig oprettet lidt som et forsøg i sin tid, som jeg husker det, da folk satte alle mulige ikke luftkølede biler til salg under den luftkølede køb/salg kategori.
"Aftalen" mellem brugere og Morten/admins/moderatorer var så at der blev lavet en junkyard til f.eks. daily drivere og andet der kunne være relevant for hobbyen. Den gang, som nu, var betingelsen at det skulle holdes på et minimum, da det simpelthen ikke skal være det primære forum her på sitet. Personligt synes jeg det er ærgerligt når overvægten af de 10 seneste indlæg kommer fra junkyard.
Jeg må medgive, at jeg også synes at brugen af junkyard har taget fuldstændig overhånd efter, at dba er blevet et betalingssite, og det synes jeg rent faktisk ikke I kan være bekendt.
Hvor vidt det er rigtigt eller forkert Kennys annonce er blevet slettet kan jeg stadig ikke udtale mig om, da jeg ikke så den. Men nu har 3 admins i hvert fald meldt pas på at have slettet den.
Jeg sletter bestemt heller ikke af personlige grunde og jeg holder heller ikke hånden over nogen. Sidste gang Thomas satte en telefon til salg herinde, tror jeg han nåede at have den på i 30 min, så gik jeg online, opdagede den og slettede den. Så nej der er bestemt ingen favorisering eller lign i det.
I perioder bruger jeg meget tid på at rydde op... andre perioder så gider jeg ikke engang ofre 10 sek. på det.
Og sådan er det sikkert for os alle sammen....
Min eneste grund til ikke at lukke Junkyard, det er at jeg er bange for at de luftkølede kategorier igen vil bliver overrendt med irrelevante indlæg.
Jeg mener, at Junkyarden burde indeholde: daily drivere til max 50 k, værktøj og hobby relevant memorabilia og that's it. Men det er så bare min mening... og nej jeg sletter ikke så snævert i dag.
Hånden på hjertet hvor står en %-delm af jer sælger rent faktisk, det I sætter til salg i Junkyard til en anden på VWnettet?