Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

 [closed] FÅ NU STYR PÅ The JunkYard!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tags:
No tags yet.

(permalink) majlund Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Men mening at der også skal være plads til nogle mærkelige ting har inde og passer perfekt til junkyard der er folk inde hvis de lige har lidt penge til nogle griner ting de ikke mangler ;)
Min mening ikke for og træde nogle over tæerne

-------------------------------------------
-=The vw rider in 8700=-
jagtvogn og karmann giha t34
l_majlund@hotmail.com
(permalink) hendrixxx Member
Skrev for 14 years siden | | | |

vi kunne jo også kalde det http://www.DBA2.dk istedet for vwnettet

-------------------------------------------
Pick-up Jens- NEJ tak, Knabstrup, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) birke Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Ville ønske "The junkyard" kunne rumme det hele: biler, barnevogne, byggematerialer osv.
Jeg vil nemlig hellere købe den slags ting af en VW-netter, end af en fremmed på DBA.

Og også en tak fra mig til folkene bag VWnettet.

-------------------------------------------
mvh Birke
Type 3 shortnose: venstre forskærm og Fastback bagklap søges.
(permalink) G1 - manden Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Hi Hi Hi Hi. Det her er simpelthen for morsomt.

Jeg mener siden bliver styret fint. Men få nu taget en beslutning med Junkyard-afsnittet.
Den helt store fordel ved køb og salg gennem junkyard er, efter min mening, at man kan handle noget af alt det andet man har brug for, med folk man kender.

MVH

-------------------------------------------
Ådselstil for de få og rå og dem der tør:
http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.php?f=23&t=4545
(permalink) kps Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Jeg har et meget bedre forslag: Vi LUKKER den!

Ja luk lortet,nu har jeg gennem en årrække forsøgt at sælge alt muligt gammelt ubrueligt pis og det er ikke lykkedes at sælge en skid til nogen endnu,hva faen er meningen,Den var forøvrigt super fed den bora (-:

k.

(permalink) SoLow Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Og den helt nemme løsning..

Lav den HELT åben for ALT, og så sæt den til at slette indlæg ældre end 1 md.

-------------------------------------------
Når jeg dør skal det være sovende som min Morfar

ikke skrigende som dem i bilen han kørte !!
(permalink) Larsson Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Sku' en sjov tanke SoLow.....jeg tænkte faktisk lige det samme.

Man kunne jo lave en tidsbegrænsning på hvor længe indlæget måtte køre....eks.7-14-30 dage og så blev det slettet igen.....så fylder det heller ikke serveren op, og selv spam ville blive slettet efter kort tid, og man behøver egentlig ikke det store overvågning med tråden.

(permalink) thogaa Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Hørt!

-------------------------------------------
40818888 gaardsoe.com
Bay window hippie bus owner
(permalink) batman Member
Skrev for 14 years siden | | | |

også HØRT

-------------------------------------------
67´er microbus Deluxe(har jeg ikke mere) Lars Sims 29223737
(permalink) tom j Member
Skrev for 14 years siden | | | |

igen...HØRT

-------------------------------------------

(permalink) Jan M181 Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Hvis lossepladsen er åben, og det bør den være.
For ellers kommer der andre ting som mc, en Toyota, et løbehjul...(har det hjul er det cool) ind i de andre link, og det vil ødelægge VW Nettet.
Vi har oprettet os, for at hjælpe hinanden. For har jeg noget andre kan bruge og det ikke er "Luftkølet" så ville jeg sætte det i Junk"
Jeg vil give SoLow ret i at den tråd burde være tilgængelig i f.eks 1 måned.
Er det ikke solgt, så må man lave en ny link.

Så burde den snak om hvem der sidder i lommen på hvem være ovre, og alle er lige.

Go`søndag.

-------------------------------------------
I´m drivning a legend
M181 1975
(permalink) kenny19821 Member
Skrev for 14 years siden | | | |

SUPER IDE

-------------------------------------------
Kenny
Vw T2 Early Bay Westy 1969
(permalink) PcbOvals Member
Skrev for 14 years siden | | | |

***** Kenny 19821:
"problemet er jo kun at nogen godt må ligge hverdags biler ind og andre må ikke "
Og
"så fik split 261og pinden-MIB også lige en bil ind og jeg må stadig ikke hehehehe hahahahahahahahaha"

Hvor er det latterligt plat at kaste sig over de samme gamle konpsirationsteorier igen og igen...
Fat dog det er frivillig arbs.kraft , admins kan ikke fange alt , og at tro nogle må mens andre ikke må er latterligt.
Og Kenny hvor er det dog trist at se hele den er ballade er startet af en een der argumenterer så ufatteligt tinge og udtrykker sig som en 5årig.

Iøvrigt er det som jeg har forstået det således at rent teknisk kommer de emner der er i Junkyarden også men på "Seneste emner/Siden sidst" og i galleriet i toppen af forsiden..
Hvilket betyder at vi andre er tvangsindlagt til at glo på jeres bora'er og andet skrammel.....
Og det gider jeg sgu ikke tvinges til for at tækkes et hold tøser.

Så med mindre Dan kan lave det om så luk den helt.

Peter

-------------------------------------------
Was: Keller Renner Kopenhagen - 1666 Vwestbrücke.
Is: Copenhagen DK
(permalink) Torkild fra Osted Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Hvis den Admin der slettede salgsindlægget om VW Boraèn med det samme
havde været på banen og anført bevæggrunden for sletningen havde
denne tråd kun haft 2 indlæg!

-------------------------------------------
Type 1 1956 Granatrød. VW UP 2014 Sort. Type 1 1985 Samtrot.
bpkk@post.tele.dk 20 12 58 04
(permalink) Jan M181 Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Hmm en Bora er stadig en VW, hvad pokker laver alle de andre skrammel biler som folk ligger på.
En VW side er for VWèr....
Ellers har jeg en vaskemaskine til salg.. Der er lejer i den og de kører rundt og det er der også i biler

kenny19821
Det er fordi der er nogen der er mere end andre.

Ekstra Bladet "tør hvor andre tier"

-------------------------------------------
I´m drivning a legend
M181 1975
(permalink) HMS Member
Skrev for 14 years siden | | | |

PcbOvals
Et lille tip
Du burde afholde dig fra at være så personlig i dine indlæg du kender jo ikke dem du sviner til.

Eksempel 1
Kenny hvor er det dog trist at se hele den er ballade er startet af en een der argumenterer så ufatteligt tinge og udtrykker sig som en 5årig.
Eksempel 2
Og det gider jeg sgu ikke tvinges til for at tækkes et hold tøser.

Og Torkild har vist sagt det eneste rigtige i debatten

Mvh
Henrik Schrøder

-------------------------------------------
Pick-up Jens- NEJ tak, Fuglebjerg, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) kenny19821 Member
Skrev for 14 years siden | | | |

HALLO bare fordi man hedder SP-pinden-MIB-split 261 så må man godt

jeg siger bare at reglerne skal være ens for alle!!!!!!

og det i siger med at Admin ikke har set de andre indlæg er noget fis for admin kan sku da bare gå ind under The junkyard lige NU!! og slettet de andre annoncer som ikke høre til der

PCB og HMS

når jeg nu skal sælge min bil vil jeg ha hellere sælge den til en her inde end på dba. så der er intet latterlig i det

Jagtvognen
ja det er rigtig der må være noget der er brun på tungen

og igen min annonce og sp hans var jo ens så det er lidt underligt

-------------------------------------------
Kenny
Vw T2 Early Bay Westy 1969
(permalink) Subhuman Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Jeg synes der skal laves mange flere regler og tilføjelser til de regler der allerede er for oprettelse af ting i junkyard. Man kunne evt. tilføje hvilke bruger der havde lov til at oprette salgs annoncer i junkyard.. Så kunne det måske også være muligt at få renset vwnettet for alt andet end den rigtige race rene luftkølet tyske mekanik!

Nej hold da kæft en syg debat! Jeg er personlig enig med SoLow!

SoLow Member
Skrev for 15 timer siden | | |

Og den helt nemme løsning..

Lav den HELT åben for ALT, og så sæt den til at slette indlæg ældre end 1 md.

(permalink) Rasser Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Nå det var da noget af en smøre af komme hjem til :-(

og nej det er heller ikke mig der har slettet den pågældende annonce, og jeg kan da sagtens forstå du er bitter over den er slettet. For som du selv siger er der flere lignende annoncer i junkyard.
MEN sådan er det desværre! junkyarden bliver forsøgt holdt rent for ting som ikke relaterer til vores hobby. Indimellem kan man komme i tvivl om den ene eller den anden ting er "tilladt", og det gælder både bruger/admin/moderatorer. Vi er trods alt mennesker.
Personligt sletter jeg kun ting som jeg er 100% sikker på IKKE hører hjemme i junkyard/vwnettet, derfor vil der indimellem være ting der ikke bliver slettet, som egentlig burde være blevet det (tvivlen kommer folk til gode). Hvis ikke vi lod denne tvivl komme folk til gode, så ville vi have endnu flere af de her tudeindlæg. Men omvendt kan jeg også godt se at denne manglende konsekvens/sletning også har en forkert effekt, idet du/i pludselig ikke forstår hvorfor et lignende indlæg får lov at leve videre når jeres eget er slettet.
Men sådan er det, nogle ting bliver prompte slettet og andre får lov at leve videre. Nogle pga. vi er i tvivl, andre fordi vi ikke opdager dem osv. osv. Men en ting skal stå 100% klart for enhver - det er ALDRIG ALDRIG ALDRIG NOGENSINDE personligt, ALDRIG!!!
Jeg bliver så harm når folk antyder det!

-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) Hansen-Danmark Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Jeg kan ikke forstå hvorfor nogle er så ivrige med at sælge alm. ikke luftkølede ting på denne side. På gul og gratis dba. m.v. er der da mange flere købere til sådanne ting/biler. Hvorfor skal moderator blive ved med at bruge/spilde tid på sådan noget pjat, såsom at besvare, forklare, forsvare en regel alle burde fatte.
Mvh Kenneth

(permalink) Fjels-Aircooler Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Kære Admins.

I gør et fremragende stykke arbejde.

Men gør nu jer selv en tjeneste (og få masser af tid til noget konstruktivt) og gør Junkyarden til det navnet egentlig signalerer - åbent for alt, uden at nye emner popper op de seneste indlæg, gerne med en automatisk udløbsdato.

Folk skal nok finde på noget andet at skabe sig som pattebørn over - men den tid, den glæde ;-)

Og fis så ud i garagen med jer.

Mogens

-------------------------------------------


40607123 - 9620 Aalestrup
(permalink) kenny19821 Member
Skrev for 14 years siden | | | |

har vært i værkstedet idag og igår

-------------------------------------------
Kenny
Vw T2 Early Bay Westy 1969
(permalink) HMS Member
Skrev for 14 years siden | | | |

kenny19821
Læs nu hvad jeg skriver jeg er pisse!!! ligeglad med den diskution om junken men er utilfreds med at nogen skal være så personlige som jeg viser som Eksempel.
Jeg sidder faktisk og forsvarer dig.
Når pcb skriver = Og Kenny hvor er det dog trist at se hele den er ballade er startet af en een der argumenterer så ufatteligt tinge og udtrykker sig som en 5årig.

-------------------------------------------
Pick-up Jens- NEJ tak, Fuglebjerg, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) kenny19821 Member
Skrev for 14 years siden | | | |

hehe min fejl flyver hen over indlægne kan jo ikke side på nettet hele dagen

skal vi ik bare lade den ligge her og håbe på at det bliver styr på det

håber alle har haft en godt weekend

blev 27år idag

-------------------------------------------
Kenny
Vw T2 Early Bay Westy 1969
(permalink) Mette Administrator
Skrev for 14 years siden | | | |

Nu ved jeg godt at der er rigtig mange af jer der ikke har været med på VWnettet igennem alle årene.
Junkyard'en blev egentlig oprettet lidt som et forsøg i sin tid, som jeg husker det, da folk satte alle mulige ikke luftkølede biler til salg under den luftkølede køb/salg kategori.
"Aftalen" mellem brugere og Morten/admins/moderatorer var så at der blev lavet en junkyard til f.eks. daily drivere og andet der kunne være relevant for hobbyen. Den gang, som nu, var betingelsen at det skulle holdes på et minimum, da det simpelthen ikke skal være det primære forum her på sitet. Personligt synes jeg det er ærgerligt når overvægten af de 10 seneste indlæg kommer fra junkyard.

Jeg må medgive, at jeg også synes at brugen af junkyard har taget fuldstændig overhånd efter, at dba er blevet et betalingssite, og det synes jeg rent faktisk ikke I kan være bekendt.

Hvor vidt det er rigtigt eller forkert Kennys annonce er blevet slettet kan jeg stadig ikke udtale mig om, da jeg ikke så den. Men nu har 3 admins i hvert fald meldt pas på at have slettet den.

Jeg sletter bestemt heller ikke af personlige grunde og jeg holder heller ikke hånden over nogen. Sidste gang Thomas satte en telefon til salg herinde, tror jeg han nåede at have den på i 30 min, så gik jeg online, opdagede den og slettede den. Så nej der er bestemt ingen favorisering eller lign i det.
I perioder bruger jeg meget tid på at rydde op... andre perioder så gider jeg ikke engang ofre 10 sek. på det.
Og sådan er det sikkert for os alle sammen....

Min eneste grund til ikke at lukke Junkyard, det er at jeg er bange for at de luftkølede kategorier igen vil bliver overrendt med irrelevante indlæg.

Jeg mener, at Junkyarden burde indeholde: daily drivere til max 50 k, værktøj og hobby relevant memorabilia og that's it. Men det er så bare min mening... og nej jeg sletter ikke så snævert i dag.

Hånden på hjertet hvor står en %-delm af jer sælger rent faktisk, det I sætter til salg i Junkyard til en anden på VWnettet?

-------------------------------------------
~Mette

Topic Closed

This topic has been closed to new replies.