Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72
10:22 runex: 1302 tagsænket
21:11 Genau: Glædelig jul og Godt Nytår.

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

 [closed] FÅ NU STYR PÅ The JunkYard!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tags:
No tags yet.

(permalink) PcbOvals Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Ville ellers ikke kommentere mere på den her da jeg synes hele tråden er ganske ubrugelig og mest af alt et udstillings vindue for meget få brugeres ligeså ubrugelige holdninger ... men:

HMS: Nej , du er helt forkert på den , det er kun din opfattelse at jeg er personligt efter Kenny , overhovedet ikke, har handlet med ham før og talt med ham flere gange, og hjulpet med spørgsmål på sms eller mobil og gør det gerne igen , jeg har intet imod Kenny personligt.
Så det er din opfattelse , færdig slut.
Men det er fakta at Kenny argumenterer som en 5årig når hans argument er at han er sur over han ikke kan slippe af sted med at bryde reglerne fordi andre er sluppet afsted med det..
Og det kan pisse mig af.... ligesom jeg synes det er latterligt det er den samme lille håndfuld brugere (TUDETØSERNE) der vræler hveeeer gang , i tråde i shouten , med brevduer og røgsignaler ...og der er ikke mange , 8-10 stk , måske lidt mere ud af en brugerflade på ca 1500-2000...

Og det er der problematikken kommer ind i billedet ... Overhold reglerne og brug dba, guloggratis og lev med det koster lidt.
Så er der ganske rigtigt som Vwoderwat skriver ikke et indlæg som det her tilbage og kun det vwnet vi alle gerne vil bruge ...
Det er ikke fair over for 95%-98% af brugerne at vi skal indlægges til at glo på jeres irrelevante ikke-vw ting i billederne i toppen og top ti og indtil Dan beslutter sig for at lave en design-tur mere på siden kan det ikke laves om ..

Handler kort og godt om respekt, noget i helt sikkert selv gerne vil nyde men det er sgu gensidigt,.... så prøv at start med at vis lidt.

Og Mik (bubles) hørt... lad os få lukket den her tråd , er kogt rigeligt sur-suppe på lortet nu...

Pease out....skru hellere på de gamle folkeøser så vi kan mødes til sommer og sol med en øl i hånden ....
Og i morgen er munken torveholder på Wings turen ... se det bliver godt og fornuftigt at bruge tid på..
Enjoy.

Mvh Peter

-------------------------------------------
Was: Keller Renner Kopenhagen - 1666 Vwestbrücke.
Is: Copenhagen DK
(permalink) Danborn Administrator
Skrev for 14 years siden | | | |

Lad os nu stoppe den her, vwnettet er og bliver som vwnettet er BASTA! Dermed ikke sagt der aldrig vil komme ændringer eller forbedringer, det bliver bare ikke lige nu! Vi gør det så godt vi kan med de midler og tid vi har til rådighed. Og der vil altid kunne forekomme en fejl eller en moderato der sletter et indlæg som man ikke er helt enig i, Sådan er det bare! Jeg tror der P.T. er ca. 12-1500 tilmeldte som sikkert også har en mening eller holdning om hvordan det hele burde være! men nu er vi er et lille team som har ansvaret og skal få tingene til at køre. Selv om det til tider er et noget utaknemmeligt job!

Så i lyset at denne lange tråd er her et par måske mere faste junkyard regler:

http://vwnettet.dk/topic/125879

Ingen Junkyard biler/mc’er over 50000 kr.
Ingen møbler
Ingen byggematerialer
Ingen både

Ting der bliver sat til salg i junkyarden skal have en bilhobby relevans

Jeg låser tråden og sletter den om par dage, da jeg ikke mener den bidrager med ret meget konstruktivt

Og hvis man har spørgsmål, kritik eller vil drøfte et eller andet ang. vwnettet, er man mere end velkommen til at kontakte mig på mail eller tlf.

Jesper 23201389 jesper@pedal.dk

-------------------------------------------
My drinking team has a racing problem.... 23201389

Topic Closed

This topic has been closed to new replies.