Larsson: i morges sad jeg faktisk og overvejede, om jeg skulle høre VWmorten, om han var interesseret i at vi differentierede og specificerede junkyard'en lidt mere. Der vil ligge undseelig mange timer i oprydnings arbejdet og flytningsarbejdet af trådene, men var egentlig villig til at tilbyde at bruge den mængde timer på det.
Men som det altid herinde, så går tingene i selvsving og i en negativ spiral, og det påvirker virkelig min lyst til at ofre min tid på det. Den nemme løsning er at lukke junkyard'en og skære reglerne ind til benene. Så kan alle forstå dem, og I så kan I brokke jer for døve øre. For at brokken stopper, det tror jeg ikke på. Den har altid eksisteret på VWnettet, hvis det ikke er det ene, så er det det andet.
Det undrer mig egentlig, for de VW folk, jeg omgås med er nogle positive og hyggelige folk - men nu jeg tænker over det, så har jeg heller aldrig set et negativt/brokke indlæg fra deres side.
- lige en tilføjelse, Tak til Munken, som fik skrevet endnu et superbt indlæg, imens jeg skrev ovenstående.
~Mette