ramt af uheld minforrude sprang lige ude på motorvejen i går Øv æv
men så får man da bare en ny i idag intet stopper mig:D
ramt af uheld minforrude sprang lige ude på motorvejen i går Øv æv
men så får man da bare en ny i idag intet stopper mig:D
Duck kunne jeg lokke dig til at smide lidt billeder op af dine sæder i din Ghia, kunne godt ligne noget af det jeg leder efter!?
Evt. kan du sende til min mail
Mvh Lange
takker, de er sq fede de sæder!
Dog syntes jeg ikke lige at jeg kan finde dem på deres side...
Fik monteret mit gulvtæppe.. så nu føles det meget rarere at sidde inde i bilen... Jeg tror sgu jeg overnatter i den..
dejligt...
Hvaa Barber? Hvis det er SprintStars, der er inde bag de kapsler, så hjælp dem ud i lyset!.
t3-mikkel. tjaa, må ærligt indrømme at det er fruens bil, og da hun er i Afghanistan lige nu, bliver det lidt svært at overbevise hende... Men ja, de er federe uden kapsler :-)
Buggy'en har fået byttet "trailerbaglygter" ud med noget mere moderne ;-)
Tak til Johnny for hjælpen så ledningerne passer !
Fik ryddet lidt op i bussen og fik fundet forteltet frem, så den er klar til træf i morgen
monteret US forlygter og solskygge på taget;)
den er ved og være top patina hygge nu . nænner snart ikke og gå igang med og restorere den til vinter:D
Pudset hende!
Støvsuget!
Lavet anlægger 80% færdig til hende.
Ladet hende op.
Vasket hende.
Og prøver nu og fikse blinklys :D!
Hun er så flot.
Har poleret Notchen for første gang i den tid jeg har haft den.
Nu skinner den som den var ny...sort off.
Det ser satme godt ud Per ! Nu bliver den da snart ikke federe hva ?
Fået liv i en gammel 1600 motor, som forhåbentlig kommer i bussen imorgen
har haft en rigti lorte dag i dag så besluttet mig for og hente min gamle vw og pep den op med lidt musik
så har instaleret alpine Ipod anlæg og Helix Højtaler og slimline aktiv sub under sædet så det lyder super godt vile entelig ha skjult højtalerne men det gav mærkelig lyd så derfor placering i hattehyden
tja og forleden uge blev motoren skiftet ud med en 1776 fra scharling den er jeg super tilfreds med køre så lækkert
og da den kom i bygget vi li hele bob om til 12v det sku noget nemmere og bedre og lege med med min forstand
tja lidt fra min pis dag,,
Var lige ude at trille i det terrængående badekar efter et par intense feriedage på værkstedet, der er dog en masse der skal rettes, men nu er det da et kørende projekt ...
Skiftet koblingskabel, selvom min Haynes siger at det næsten aldrig springer. Kørte hjem fra købmanden igår i 1. gear, 2km, der er heldigvis kun et sted men skal krydse vejen. . Heldigvis er bussen så høj at jeg kunne gøre det uden at hæve den.
Godt nok er det ved at være et par dage siden (Bug show SPA). Men jeg har jeg har haft min squareback på autobahnen før første gang i dens liv, det kunne den godt lide :O) Den spandt som en mis hele vejen frem og tilbage. Så den fik et par klap og et kys da den var tilbage i stalden :-) Og Jeg lovede den, at det ikke var sidste gang vi var på langtur sammen.
Rene72 - du flyttede da koblingskabel, ikke?
Så vil jeg køre ud og skifte udstødningsrør (ingen damefrisør)
Hippiebussen var på rullefelt hos Laulund i sidste uge: 58hk ren ondskab. Ikke dårligt på en 2-liter?
Den går sandsynligvis langt på literen...
Bodil fik lov at ligge og slappe af på græsset efter en god tur på vejene, mens jeg er gået i gang med at isolere hendes bolig i laden.
Malet lidt nyt på bussen og vasket(!) den. Klar til Hvidsten Kro i morgen...