Har trøstet min bobbel... Den er sku ked af at stå i opvarmet garage!!!! LUKSUS DYR!! Den vil sku ud og kører... MEEN det må du ikke!
Har trøstet min bobbel... Den er sku ked af at stå i opvarmet garage!!!! LUKSUS DYR!! Den vil sku ud og kører... MEEN det må du ikke!
Har lavet baskasse, der lige passer i en gammel kuffert.
Skiftet tændingsbundstykke,og bandet af bilen:-)
parkeret den langt væk hjemmefra og har ikke set den i dagevis. mon den stadig er der....
Kæmpet med en genstridig gearolieprop... jeg vandt! Og resterne af proppen ligner noget der er løgn! :-)
1959´er måtte yde starthjælp til golfen i dag, 1959 blev meget glad for at hjælpe en af de der nye biler...høhø
Kørt en tur i bussen i går og skal også i dag juubi
Satte min doka i vinterhi. Fik skiftet dynamo i vinterbobbelen og satte også seler i den. Nød turen hjem i den igår og skal også nyde den idag......
På vores 59er type 1
Fik jeg ordnet styre og bund bolte
Sat andre fælge bagpå ( de gamle var skæve )
Monteret fyr
Skiftet olie og stillet ventiler 6 gang i år... den kører til Rødovre hver dag
Smurt forbro
Skiftet gearkasse olie
Lavet holder til sprinkler beholder
Monteret loftlys
og så bare lidt normalt kiggen efter om alt sidder som det skal :)
Har afleveret topstykker hos troldmanden.. -Og været i Low Headroom Shop og købt køle/ladegrej..
Du rykker sku for vildt Henrik...
går lidt i selvsving nogle gange he
Har betalt afgift og mont. nr. plader på min split camper idag, så nu mangler vi bare forår.....
Hey sesauto, hvad har givet for det og hvor er det købt?
lig et spørgsmål Henrik,hva skal du ha for at montere et fyr,skære hullerne og montere de sillicone pakninger??? jeg tør ik selv skære i karossen hehe
Efter 8 års adskillelse, sandblæsning og maling skal min JALA formel Vee nu samles, i første omgang grovsamles. Gearkassen er totalrenoveret og det samme er forbroen. En del motordele er nu ved Getbackontrack. I morgen skal der hentes en del reservedele ved classicvwparts så jeg kan komme videre med projektet. Målet er den skal på banen i 2013.
ses-auto
Smart Lübbe..nyt for mig at man kunne dette !
Søren er du ved at øve dig :-)
Min split fik nye CSP 15" bremser (venter på nye møtrikker 14mm * 1,5)
Og prøvemontering af omdr tæller og olietemp. (det sorte er pap)
Uret flytter jeg nok hen over spejl og føder det med 6v fotobatteri..det går det fint med.
Skal lige finde en gl dåse eller lignende at montere det i.
det er 60 mm i Ø ??
R.
Ikke noget endnu men skal ud og køre en tur sener i dag
Besøgt den i laden.
Kørt boblen ud i indkørslen .... Den behøver ikke stå i varmen i nat ")