Flot ghia....
[URL=http://s960.photobucket.com/user/KirkhammerThomas/media/lll/dcdcfefa-8bc4-4f84-96cd-3988de0d2ff
Flot ghia....
og hvordan gøres det lige - hører gerne nærmere
Så fik jeg min bus ud at kører igen , efter mange måneder i garage. Den har fået en ny 1600ccm industrimotor , anden gearkasse , ny bremserør og jeg har lavet en ny rustfri udstødning i stil med en vintage speed. Så nu kan sommeren bare komme an ;-) jeg oploader et par billeder af mit udstødnings projekt.....
Michael
Michael det ser godt ud.
Ang. 12v i vinger, ny pære med ejen ledning og en 1,2 ohm 50 W modstand http://www.el-supply.dk/?Vnr=104112 i serie med spolen til vingen, og så 2 stk. Blinkrelæ.
Jeg har skåret et tarmslyng i stykker, og er nu ved at stykke det sammen så det passer til bussen :-/
Efter som jeg solgt.mine fuchs og ville køre med noget man ikke ser hver dag har jeg fået fat i outlaw fælge 944t i 16 tommer men har også mine american racing salt flat model ...
liebhaveren: Bare der kommer centercaps på så den er i vinkel ;-)
Ingenting og det startede jeg på for 6mdr siden.
Har startet den og taget den ud af vinterhi
Lige støbt fødder til en 4 søjlet lift til den..
Tja jeg kan ikke komme på værket den næste måneds tid. Så jeg har taget lidt "hjemmearbejde" med fra værket. Så nu er der Kun 3 tilbage som skal ordnes. De er/var meget irret. 2-3 timer med vådslibepapir og metalpolis. Når ja. Et sort køkkenbord og en meget tålmodig kæreste......
så fik jeg også min speedster ud af garagen. Der er kommet efi indsprøjtning og turbo på , så nu skal der køres :-)
Spændende Michael , kører den godt?
Hej Søren.... ja der er kommet lidt mere fart i den , men har ikke kørt så meget endnu, da jeg har lidt der skal laves endnu, en lille utæthed ved retur olie fra turbo og ledningsnettet skal kortes op og i flex.
Men får kørt en del i bussen... :-)
Hvor går du henne for tiden ? jeg har været på CPK det sidste stykke tid.
Michael
Inbicon Kalundborg
Har fået sat motoren i igen efter en lille genemgang så nu venter jeg bare på mine hjulmøtrikker kommer fra csp så jeg kan komme lidt ud og køre
Jeg har justeret og justeret og justeret ratslør . Men der er stadig en lille cm slør.
Har idag fået smurt alle smøre nipler - dvs. forbro, styretøj, håndbremsekabel og styrestænger, fået tjekket/justeret bremser, olie og bremsevædske og venter nu på at få monteret 4 nye dæk. Nå ja..skal også lige have udskiftet 2 clips til hjulkapslerne, men så skulle den vist også være forårsklar.
Den har fået ny nummer plade bag på. endelig modtaget den kvadratiske. Hullerne man kan se er skud huller altså krigs skader :-D
skal have lavet potten om også så den passer i hullerne og kun to afgange :-)
er i gang med og lave BREDE stål fælge til min bobbel, som den skal ha på når den kommer hjem fra maler...