Low Bay inc.
Our greatest weakness lies in giving up.
peterwings@yahoo.dk
Har vasket de værste insekter af fronten, utroligt hvor mange der kan sidde på en busfront.. Og kørt den til træf (Lundø)
Dejligt at se sådan en flot 411'er :-)
lækkert med en standard balje. det er efterhånden et sjældent syn ;o)
Fin 411, var den til salg på Dba. for 1 til 2 år siden?
lidt er der sket...fået service,komplet nye bremser, nye bagdæk,nye støddæmpere, lavet stel til baglygter der drillede lidt.. ny gearknop (håndgranat), tagbagagebære,samt andre småting...
Skiftet udstødning på dokaen. Og ja den blev i folden....
Jeg har tabt 2 kilo bag bagakslen på min speedster i dag. Med en ny starter fra http://www.brise.co.uk/
Jeg har købt deres Porsche 911 starter. Den passer på en type1 gearkasse.
Og så skulle den yde 2kw. Den har slet ingen problemer med at starte min motor. Vw-starteren rendte bare panden imod når jeg ville starte den varm. Og så lyder den ikke så grimt som min hightorque starter.
Har idag monteret min indkøbte SCAT gearskifter. Dejligt med en kortere vandring.
Fik også bestilt mig et Banjo rat med nav og golden lady horntryk og så lige en bambus hylde. Så er der lidt at rode med :-).
I told you so;)
Arbejdet lidt mere med den forbro jeg er ved at smalle og lave justerbar. Fik også lavet lidt mere på min pumpemotor og regner med, håber på at min bobbel er ude og køre om 2 uger. Er kun på værket 1 dag om ugen så det må tage den den tid det nu tager..
Når ja skal også liiiige flytte luftindtaget til fyret, men det er i småtingsafdelingen...
Fik samlet min motor færdig, stoppet den i hullet og startet den op. Fik også lavet det sidste på fyret og er næsten blevet færdig med forbroen. Den er smallet 22 mm i hver side. Fuck hvor jeg glæder mig til den første tur.
slidt min pegefinger halvt op på alu samba goodies ;o)
imens jeg venter på lak
Ser sgu godt ud Ib. Stort arbejde.
Godt gået Kim. Det glæder jeg mig til at se - og høre om;-)
Mvh Michael
Flot udfoldning !