lavet udstødning på min speedster med afgang i hver side,, skal svejses færdig i morgen samt bagpanel rettes til
2,5" simons
har kørt 150km med en fårekylling i maskinrummet , dum fejl. en løs indsugningsmanifold på en kadron kaburator. den fløjter mere end michaela petri på en god aften. den var sgu ikke nem at finde.
Fik sat motor i efter renovering...
Tak til Dogfather for alt hjælp og Stampe..
Billede 1: Før
Billede 2: midt
Billede 3: nu
@Budda_Uffe: kan du ikke tage et par nærbilleder af monteringen af DK-skiltet? har et magen til men har ikke fantasi til hvor og hvordan det monteres...evt. til min mail.
Iøvrigt fedt vogntog!
Lasse: Den sidder fast på kofangerstiveren... Det må Mr. Bubles kunne fortælle mere om.. (det er hans kreation) :-) Og tak..
ja flot vogntog der
Gik forbi KG igen igen, for mange projekter, meen alt lak og tilbehør er i hus, så mon ikke hun bliver Porsche Aqua Marine metallic blue engang i sommer :-)
Fik lavet en 4 hjuls udmåling på bussen..:)
Så nu står fronten som den skal..
Har vasket mine nye forfælge til buggyen...
Imorgen skal der monteres nye baglygter, og så skal bagfælgene vaskes
Opfindsom Palle reol , i en hal , nær mig . Har ikke gjort noget for den , men håber at kunne ende ud med at kalde den min og tage vægten af dens skuldre
Ham med den hurtige Opel
Hvor har du købt de baglygter ?
Har i dag betalt afgift og hentet plader, så er jeg fri for "kun" at køre frem og tilbage i indkørslen ;-)
For at huske nummerpladen har jeg valgt følgende CU 72.232
C = Crossover
U = Blev exporteret til USA
72 = Årgang
232 = Type 232
Det solsejl er det original? Hvor er det købt og hvad koster det?
Fået skiftet stødstangsrør i den ene side da en var i stykker på min volksrod og ved nærmere inspecktion må jeg heller få skiftet den anden side også
Har skiftet kobling, stødstænger, justerskruer på vippearme, pakdåsen ved gearakslen, pakdåse & o-ring ved svinghjul, starter, starterbøsning, dynamohjul, kilerem, gearkasseophæng og ordnet alt hvad der bliver berørt af førnævnte, f.eks skulle dynamoen lige spille op, og ikke gi' ordentlig stel så den ikke ladede batteriet.. men nu spiller det, og der må drikkes en velfortjent succespilsner :-)
Pillet motor ud.Har skiftet gearkasse ophæng,sat motor i igen,givet motoren service med olieskift,renset karb,stillet ventiler
Pudset den, og så ellers bare kørt :-).
sat nye toppe og cylindre på bussen, med hjælp fra vaghenrik - lækkert men var sent hjemme - lyder helt anderledes men har kun kørt 77 km i timen. tog mig 1,5 time hjem - mcdonals i solrød var mega langsomme...