Kan den gearing komme over i en svingaxel. Og hvis, hvordan får man så de to trækaksel flanger af ..?
Kan den gearing komme over i en svingaxel. Og hvis, hvordan får man så de to trækaksel flanger af ..?
den kan bygges om til svingaxler hvis det er en IRS gearkasse med løse dæksler i begge sider - det er ikke dem alle der har det , en anden mulighed er at bygge din
svingaxelbil og til IRS.
Den er med løse dæksler, men hvordan får man lige de dæksler af.?
nu lyder du som en der ikke er helt ublu med hvad du laver , man har man tager aklerne af ved låseringen , og løsnet at møtrikkerne i begge sider burde man rimeligt smertefrit kunne tage hele differencielet med sidedæksel ud ...
er det ikke der du vil hen har jeg ikke forstået dit ?
Undskyld jeg bryder ind i dit indlæg, men kan man uden videre montere en IRS gearkasse med trækaklser, på en bund med nuværende svingaksel gearkasse?
nej ikke uden viderer , men man kan godt - lav dit spørgsmål i en anden tråd , så skal jeg forklare dig det , men ikke her
NEJ !
Det vil sige at jeg simpelthend har overset 2 møtrikker i de flanger der sider lige på bægge sider, uden for de løse dæksler, dem jeg også har på min sving. ?
aner ikke om du har overset dem - det kan jeg ikke vuderer fra et fjernt sted - jeg ville også bekymre mig mere om at samle det end at skille det ad - det er lidt bøvlet at få målet til at passe præcist nok.
peronligt gav jeg op da jeg nåede dertil.
Ok tak for svaret, jeg ryger på med krum hals.
3,78:1 er udvekslingen på det nyere 1. gear. Hvis det er kronspidsudvekslingen så hedder den 3.88:1. Hvad er det du vil have over i din hearkasse?? Begge operationer kræver en hel del kundskab og ikke mindst specialværktøj. Find en gearkasse med den udveksling som du vil have, der findes jo en hel del på markedet.
/Rolf
Jeg ønskede en højere gearing i kron og spidshjul.
You must log in to post.