Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Porsche 356 replica, hvad skal jeg bygge på ????

Tags:
No tags yet.

(permalink) Klaus Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Hej Alle,

jeg vil til at i gang med et bygge en porsche 356 replica bygget på en bobble.

Er der nogle typer, årgange, modeller som er mere velegnede end andre at bygge på, Hvem kan hjælpe med svar på dette???
Jeg vil lave dem med et kit fra Kit og buggy service

-------------------------------------------
kdmogensen@hotmail.com
Østjylland
(permalink) SoLow Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Så tag dig en sludder med Bent fra kit og buggy, han bider faktisk ikke.

Han kan guide dig i den rigtige retning, og måske endda hive den bund du skal bruge frem fra gemmerne.

Derudover, kan du bygge den på alt andet end 1302 og 1303, Dvs. det kan du godt, men så skal du skifte rammehoved... men igen, snak med bent.

-------------------------------------------
Når jeg dør skal det være sovende som min Morfar

ikke skrigende som dem i bilen han kørte !!
(permalink) SorenJ Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Jeg ville vælge en 1302 eller 1303 bund, da de har IRS (eller 4 ledet bagtøj om man vil). Det giver de bedste køreegeneskaber, men en almindelig bund er mere "orginalt" som Det porsche kører med.

Naturligvis skal der skiftes rammehoved, men man skal alligevel lave så meget på bunden at det ikke betyder noget.

-------------------------------------------
Ring: 28118212
(permalink) Kirk... Member
Skrev for 15 years siden | | | |

eller en jagtvognsbund.72 og frem....så er den med irs og balljoint....

-------------------------------------------
[URL=http://s960.photobucket.com/user/KirkhammerThomas/media/lll/dcdcfefa-8bc4-4f84-96cd-3988de0d2ff
(permalink) SorenJ Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Problemet med en jagtvognsbund er så vidt jeg husker at der er en lille forskel i ophænget bagved, som er drejet en lille smule i forhold til type 1. Det er så vidt jeg husker et problem når man sænker meget

-------------------------------------------
Ring: 28118212
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Jeg ville vælge ud fra et andet synspunkt. Det er lettere at skaffe nyere brugte dele til IRS. Jeg har selv valg 1302-03 til min speedster, men for hyggens skyld ville jeg nok vælge svingaksel. Jeg tror en svingakselbil på en måde kører mere som jeg forventer af en bobbel.
Min tidligere type1 byggede jeg om til IRS og min nuværende speedster er så også IRS. Jeg syntes ikke de har bedre køreegenskaber end svingaksler. Og hele konstruktionen er lidt tungere.

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.

Reply

You must log in to post.