gud ved hvor mange ting han har solgt derinde
gud ved hvor mange ting han har solgt derinde
Og scootergalleri... Der var da lidt knallertstumper også. Har tit set ham på de små stier på diverse knallerter!
det er fanme iorden....selvfølgelig skal politiet da lave deres del, men var det mine fælge ville jeg ikke afvise at Kasper muligvis ville falde ned af trappen og lande ubeskrivelig uheldigt.
Hendrix, jeg har nu flere gange (i mit virke i forskellige retsale) set at dem der gør den slags, ender med længere straffe end den oprindelige forbryder får.
Hehe ja hvis det bliver opdaget.... men sjovt nok bliver det jo ikke så tit opdaget at en tyv som kommer galt af sted i virkeligheden er udsat for noget andet... Vil give Hendrixx ret ting sker jo :)
hvor er det fedt mand! godt gået!
hvem holder ham så kan jeg prøve mit bat hihi fedt at du får fælgene tilbage
Godt gået Sherlock Holmes !!!! Utoligt hvad man kan finde på nettet....
Virkelig godt arbejde. Du skulle søge job hos et forsikringsselsskab...
- Casper
- men han er da heller ikke for kvik at sælge dem på BG...det er der man først kigger efter tyveknægte! :-)
Go ide, Casper - søger med det samme ;-) Men det kan stadig ikke måle sig med dine efterforskningstalenter... LOL
jeg er ikke i tvivl om at selvtægt straffes hårdt, men tilfredsstillelsen forbundet med det er bedre end sex.....og der er trods alt nogen der betaler mange penge for bare sex :-)
Desuden kan man vel handle lidt med dem!!! røvfuld eller politianmeldelse????
Nej nej hendrixxx - Jeg er skam bare overglad for at ha' fået "nye" fælge for kun 2500.- Det er da billigt, når jeg nu havde afskrevet dem totalt og regnet med, at de var monteret på en FSO Polonez et sted i Litauen
"""jeg er ikke i tvivl om at selvtægt straffes hårdt, men tilfredsstillelsen forbundet med det er bedre end sex.....og der er trods alt nogen der betaler mange penge for bare sex :-)"""
Forsigtig med Selvtægt, sørg for der ingen vidner er. Jeg har selv prøvet at holde en fyr ud over en trappeskakt, og selv om han råbte at jeg skulle slippe, blev jeg dømt for at tabe ham.
Det er meget bedre at betale sig fra det, Nej det sagde jeg ikke.
HAHA Tabe ham :) han bad da selv om du slap ham
Kanon afslutning på den historie :0) Han burde have "bat i face" ;0)
Good ending to the story ! congrats
You must log in to post.