Jeg har slebet alt lak og spartel af ghiaen og kan konkludere at jeg aldrig igen skal have en bil der har været malet i usa
niels.kristiansen@gmail.com 2893-1000
http://www.facebook.com/niels.kristiansen1
Jeg har slebet alt lak og spartel af ghiaen og kan konkludere at jeg aldrig igen skal have en bil der har været malet i usa
Ja , eller svejset / forsøg på samme :-)
Med mere end 9,6 millioner km² og en befolkning på mere end 300 millioner er USA det fjerdestørste land og tredje folkerigeste land i verden. (Ifølge Wikipedia).
Lidt vildt at dømme et så stort land over en kam ;-)
Roder lidt med motor
Kaj. Hvad sker der da med motoren, troede den var klar
Tja det var den jo faktisk også. Men pga. en ups. under opstart skulle den have nye stempelringe
Er det den originale farve på din 1303 - det ser ud til at være en meget vellykket garagelakering :o)
Jeg har sgu altid godt kunne lide den orginale grønne. Den passer godt til en 1303
Den grønne farve er rigtigt cool til den årgang. VW vidste alligevel godt hvad de lavede, da de valgte farve til deres biler.
Og onsdag aften Scharling, hvad skal så nuldres...?
Satme flot nuldret Scharling !
Hej Daniel
Glæder mig til at få en prøvetur i buggyen - lækker farve.
Mvh/Søren
jeg gir en is ved skovsøen ;)
du må selv køre i buggyen bare du ikke spilder :)
fin farve er det noget du selv har fundet på :=)))))
hvis du spørger mig så ja:) fik ved en fejl bestilt fælge i grå farve i stedet for sort, så måtte jeg også male bilen i grå (chassi grå) ;)
Ja det er den originale grønne farve jeg har malet den i. L95C Moos grün metallic.
Kan også godt lide farven.
Den er nu blevet malet i en kabine, men ja stadig ikk hos en rigtig autolaker. Så alt i alt er det vidst godt nok :D
Det klarer en vinkel sliber hurtigt Rasser :-)
Selv om vi er kommet i køreperioden..så er jeg ikke helt klar med bus nr 2.
Så er det godt bus nr 1 er kørende.
Men her er lidt af kommende jobs:
Bygge en splitbus om til IRS (ikke min)
Lægge en 2L gearkasse og en 2L motor i 68' westy
Renovere jalousi ruder i westy
Mont. continental seng i westy
og en masse andet jeg har glemt pt
R.
Her sker der også lidt,ja jeg sagde lidt.
Lidt lister,ser super ud syntes jeg selv,også sorte plader for det høre jo til.
Listerne var en julegave fra min kone.
Glemte lige kopholderen.
Ser satme godt ud Claus. Var slet ikke klar over at den bus kunne blive kønnere :-)
Det ser bare godt ud hr bendix de plader klær bilen... en split ska ik ha kvadratisk plade i bag som nogen mener.