Per aka. frosty, søg på BBS MAHLE 7", de får i mange størrelser...
Per aka. frosty, søg på BBS MAHLE 7", de får i mange størrelser...
Vi skal snart igang med at male.... Og så er det samle samle samle og så ud og køre ")
Bliver lækkert!
Sådan... iPad 4 ever ") kan sku ikke uploade billeder fra iPad her!?
Det er en lowlight fra 1959 . Hele undervogn kommer fra en anden ghia hvor karos var helt væk... Bunden er lavet af RLR som så har fået smallet forbro og bagi har den fået smallet og hævet hele bagtøjet . Der er skiver på alle 4hjul .. De 18 og 19 fælge skal af og der kommer centerline convo pro på istedetfor i one off bolt mønster 5*130
De er da federe de fælge der er på!!
ja det er der nok nogen der synes men de er for HI TECH til min smag.. men du er velkommen til at købe dem
Har du så en bil til dem også?;-)
nej :)))
Fik sænket oval'en foran...
Det ser sku flot ud! =) Må man se et billede af hele bilen? :-)
hej alle sammen
jeg brugte så min påske på at grave min split ud så jeg komme
til at lægge motor i den inden det bliver sommer da jeg
solgte mit hus her i vinter og derefter købte jeg et andet og gik fra et
nyt værksted på 65 til det her huld på 35 :-)....som i nok kan se
er det lidt svært at finde plas til det hele men bilen kom fri
vi ses til sommer.....
ja så kan jeg jo godt ta det roligt og prope noget merer ind i min :-)....
Jeg har købt min første Bobbel :)
Fantastisk rusten ladefund, nu kan jeg rigtig bruge det næste stykke tid på at lave pladearbejde :)
Men den skal sgu nok få nyt liv den gamle bandit.
Havde min bus ude igår og støve den af, 30min efter begyndte det at regne og vejret har været dårlig lige siden hhmmmmmmmm.Der er udstilling af veteran biler Lørdag D. 14/4 på Østervold i Randers.Ses til sommer
Endelig så fik jeg min kørende =) 195/55/16 i bag og "rullet skærme" lidt få ikke at gå på, sænket et hak i bag, droppede spindler for + justerbag forbro på max i bund... Nu er den kørende, men skal vaskes poleres og lydisoleres i kabine...
Nogen der ved om man kan få lygtekranse/covers i sort nogen steder? Også vinduesrammen foran? Planen er at komme af med al chrome...
Synes godt om, Daniel
Lækker lækker glæder mig til at se den.
Tak , det går i den retning jeg vil have synes jeg =) Brian, noget pis med al den frost, tør ikke køre ud pga. de polerede kanter... Så er alle de timer spildt. Men snart skal vi trille en tur! =)
Så er min 58'er ved at være klar til Hanover.. Skal spores imorgen efter styrtøjet er blevet renoveret...
Sådan Jan, ser godt ud... jeg var lige ude på en ultra kort tur i bussen idag, men det var dejligt!
Tomas N.., cool du har så meget crap INDENFOR i huset..., he he. Den gik sgu ikke her i længden..