^^ Den tjans havde jeg også for et par år tilbage. Kommer du fra Viborg Hategan?
Thomas
It's not just a car
It's a volkswagen...
Tlf: Enoghalvtres Tooghalvfems Seksogfyrre Seksogfirs
^^ Den tjans havde jeg også for et par år tilbage. Kommer du fra Viborg Hategan?
Thomas
Har svejset gevind i udstødningen, og monteret lambdasonde. Så jeg kunne checke dysning af, og indstille motor.
Thomas, bilen holder i Viborg ved de gamle, er der tit, men bor selv i Århus... =)
Det var lidt sjovt med det kørsel :-) er du fra viborg?
Rasser: Den er sgu da fed, den bus! Godt billede og go kontrast med det graffiti!
Har renoveret havestuen det meste af vinteren,
samt lavet ny bagende på vores Buggy, så nu kan sommeren bare komme.
Tilflyttet Viborg. Har selv en 53 oval. Din oval er blevet ret fed. Super hjul og stance.
Tak tak, vi må lige kigge på bilerne engang til sommer og sparke lidt dæk =)
har fået lagt tæppe og sat kabinen samt musik i min... så nu er det lige nogle nye enderør på udstødningen der mangler...så er den ved at være der... foruden alle de småting man nok finder man vil lave... men er klar til sol og sommer
Hvad der sker i garagen? ..... Vi testsover bussen ;-)
Hva' så begynder der at ske lidt i garagerne igen???
Husk at opload billeder så vi også kan se hvad i har gang i.
Hilsen Kasdorf
Har lige monteret ny motor. For anden gang (Første gang holdt den 300km).
Har lige konstateret stort olie-læk fra motor.(Denne gang 0km.) x*%¤#¤¤%%%%% fuck pis røv "¤%¤"#%*/¤*^
nu går jeg hjem og hygger med famillien. Triller sgu snart den gamle jødebrænder i havnen.
God Weekend til alle.
Hej Kanzo
Har din bil været mintgrøn engang?
Hvis ja så har jeg haft mange sjove ture i den, tilbage i slut 90´erne.
hej peter det ved jeg ikke har lige købt den her i sommers men ved at det er ca 10 år siden den blev malet det er en fra grenå der har lavet den i stand
Ok tror sgu det er den, mener den blev solgt til Grenå?!
Det var min kammerat der havde den før ham i Grenå.
Skal prøve at støve et billede op af den.
Så skete der lidt i min garage i dag. Fik aflaveret "hvide plader" og hentet nye Sorte plader uden huller i lavet som de var i gamle dage
nå det var AC og ikke AE som du sagde!! tillykke med dem, looks great!
Monterer ekstra popout hængsler og tjekker om døre og klapper er som de skal være. Det er de ikke
Hejsa, jeg er spritny og lykkelig bobbel ejer.
Ligenu står den hos en kammerat der er mekaniker, der skal vi ordne motoren og så kommer den hjem i garagen og skal have den store tur med renovering af Sprintstar fælge, nyt indtræk i kabinen og så skal jeg have fundet nogle lavryggede sæder til den, førersædet er ødelagt helt til stellet i ryggen - Generelt trænger kabinen til den helt store omgang.
Derudover skal der findes og indkøbes en lækker udstødning til den. Ellers skal der bare ventes med længsel på foråret kommer igen - glæder mig til at se jer på vejene derude :)
Vognen er klodset op, fortøj og bagtøj, er skilt ad og der skal nusses lidt og laves NYE bremser hele vejen rundt og så bliver den sænket 6-8 cm
1776 motor er osse undervejs, samt interiør arbejde, som AM skal trylle med i vinter
Glæder mig allerede til marts - april måned
er sat i vinterhi... venter på at få nye bremser og på sol og sommer...
Ikke en skid - i nu....
jeg skal have lavet bremser ellers ikke de store planer.
Kasdorf
vinterdæk på vinterslæden - bare foran - man skal jo spare - og sporing og smøring af skivebremse - den hang