Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Endnu en Jönsson-løsning på min ovaler

(permalink) Anonymous Unregistered
Skrev for 14 years siden | | | |

Tak i lige måde mr-m jeg er helt enig med dig , du kan jo prøve at søge ovre i forummet på bruger navn og så selv se hvem der er en de 7 sure gamle mænd herinde, tror nu ikke jeg er en af dem , synes det er dejligt hvis man kan hjælpe hinanden herinde uden alt for meget brokkeri , der er jo mange vw noviser herinde der næsten får revet hovedet af når de spørger og det er sku ikke okay
god weekend til alle

(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 14 years siden | | | |

jeg er også en af de sure gamle mænd tror jeg nok , så vil OGSÅ , prøve at holde mund med mine meninger og mine erfaringer. i et stykke tid , jeg får forhøjet blodtryk
af det her, så det er af helbredsmæssige årsager , kommer tilbage når jeg er ok igen - ses. ;0) 2 gone - 5 to go ;0)

-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) niels-erik Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Jeg havde ligende klodser på min buggy-Af samme årsag som alle andre som kender til de klodser-Det forhindre bagenden i at komme for højt op under svingning og på ujævn vej.
(Men syntes dog at mine svejsninger var pænere!)

-------------------------------------------
En buggy ser bedst ud med originale centerline!
(permalink) Anonymous Unregistered
Skrev for 14 years siden | | | |

tror sku jeg vil prøve at eksperimitere lidt med det til den kommene sæson


Reply

You must log in to post.