Hehe Niels.... Bare du kommer når motoren skal startes;)
Tak Svendsen - Der skal netop bare poleres, da lidt appelsinhud ikke kan undgås.. Men et suttet bolche som din bliver det nok ikke;). Morten
[URL=http://www.vw-mplate.com/mplate-21244.htm]
Hehe Niels.... Bare du kommer når motoren skal startes;)
Tak Svendsen - Der skal netop bare poleres, da lidt appelsinhud ikke kan undgås.. Men et suttet bolche som din bliver det nok ikke;). Morten
Hej Morten.
Hvor ser det bare rigtig godt ud med den beige farve. Jeg tror den er meget tæt på min, så fed farve :)
Jeg glæder mig til at se flere billeder af projektet. God arbejdslyst!
Thomas
Hey Thomas.
Lang tid siden:-) Ja, det blev en ral farve da SU'en ikke var til andet. Er ikke helt tilfreds med den ene side af bilen, da både pistolen og maskinen var dårlig. Men gider ikke rode mere med det nu. Den skal bare samles nu og køres i..;). Så må den blive malet næste år.. Du kigger bare forbi hvis du vil have et afbræk fra bøgerne.. Morten
Lige lidt billedér af lidt timer i garagen:-)
Har fået en lækker himlen fra himmelservice samt en ny klud - dyrt men niceee..
Fik endelig min safarirude hjem fra the United States of slowness - fik den monteret i dag, og det har været 5 måneders ventetid værd:-)Men er glad for at det er en hjemmelak, for ruden støder på ved viskebulerne. Skal lige have fundet en løsning der. Ellers er der samlet døre og sat lyddæmpning i loftet. Enjoy;)
glæder mig til at høre om rudne kan holde vand(0: har hørt så mange skræk historie med de ruder, men det ser sgu godt ud.
hva koster sådan en forrude mit alles??
Mvh
Det er 100 % sikkert at den ikke kan holde noget vand ude... Hvis jeg kunne, ville jeg have haft en med lukkefunktion ala bus-safaris. De bliver lavet, men de gad ikke shippe til DK. Men hva fanden - så længe musikken spiller;) Koster næsten en månedes SU;).
det ser sku da super godt ud kan se det er mit gamle projekt du har fået fingerne i, det er ikke en angora forbro der sidder på den, den er fra sverige og det er bilen nu også ;-) holder den ikke stadig syn?
Hej Michael. Takker ;). Tror sgu min bil har været lidt rundt... Men tænkte nok den var fra Sverige nu den havde ratlås. Den havde været afmeldt i lidt over et år da jeg fik den, så skal den åbenbart til syn igen :(. Men broen ryger på igen, så den kan være dejlig lav. Hvos du har nogen billeder af den fra du havde den, vil jeg meget gerne se dem:-). Var det dig som fik lavet rust på den? Morten
jeg har måske lidt piz kigger lige efter, jeg lavede bunden og satte forbroen på, karossen fik thomas hvis lavet, så meget har bilen nu heller ikke været rundt, det var min kamarat der fik den hjem og synet hvor jeg så købte den, der efter fik thomas den, men den har ikke været på vejen siden før jeg fik den "tror jeg nok"
Den bliver jo ÛBER kool den vogn der.
Hmmm hvor meget får man i SU nu om dage? :-)) (tror sgu at jeg skal studere igen)
/C
Jeg købte den af en der hed Tue - han må have købt af Thomas:-) Hvis du finder nogen må du gerne sende dem til mortenjpedersen@hotmail.com :-)Men fint med lidt historie på den.
Takke Birkefeldt - glæder mig sgu også til at komme ud og cruise i den. Hehe. man prioterer mere på SU:-). Har nu også arbejde ved siden af;)Morten
Hey Morten (POP POP)
Hvornår ser man billeder af den fine himmel?? ;)
Den frontrude er for sej... og super lækkert håndværk!!
Mads
Hey Mads. Har sgu så travlt i skole at jeg ikke får lavet en skid. Håber at den er færdig i weekenden - hvis jeg får tid. Skal snart ud og kører - ellers bliver jeg sindssyg ;).
eller må vi jo bytte
he he
Ja, det kan der jo være noget om Christian ;) Ellers er du velkommen til at komme forbi og give en hånd :-)hehe..
he he....
min stå køreklar
hvor holder din da
Den holder tæt ved skovsøen i Odense M... Den er (håber jeg) snart ude i trafikken...Den vil bare ikke lige hvad jeg ber' den om ;)
he he træls
hvis der er noget kan du fange mig på msn golf2.christian@jubii.dk
Hvor "havner" rude "støtterne" når safari ruden er lukket ? De må da stritte bagud i kabinen eller hvordan ?
De ryger ned langs panelet op mod døren. Man trykker beslagene fremad, så den kan holde tæt. Sidder på ingen måder i vejen. Læste lige at der er nogen i USA der prøver at lave det på en type 2 bay nu.. Man kan også købe dem til bagruden i en bug. Men håber jeg bliver færdig inden MIB-træffet. Så kan i se grisen.. Morten
Hey..
Fedt projekt du har gang i der.. er lidt imponeret over dit maler projekt, som ser ud til at være lykkedes meget godt..
Hvad sprøjte og maling brugte du???? var det en Harald Nyborg sprøjte..
Takker. Malingen er okay men det er tydeligt at det er hjemmemaling. Billederne gør den pænere. Det er ral-maling og en billig pistol fra Harald ja.. :-). Det kostede 1200 at male bilen med det hele, så det er okay:-) Morten
Så er der lavet et gulvtæppe til bilen. Mangler lige lidt justering. Lavet i sisal, så det passer til min Cali/Hawaii-stil:-)