Hold da op..... det gjorde det godt nok meget bedre at se på morten!!!
Ser sku fint ud!
uh NICE!
OARR- Odense Aircooled Roadrunners
e - mails : mads@stigaard
Mobil : 40327555
Hold da op..... det gjorde det godt nok meget bedre at se på morten!!!
Ser sku fint ud!
uh NICE!
Takker Mads. Det var sgu også sjovt at lave:-) Jeg kan bare ikke få sæderne helt tilbage! Er der et trick der? Det er som om de støder på, men kan ikke finde fejlen?
har du selv lavet gulvtæppet
Fuck det ser flot ud
de der krom lister der holder tæåået ude i døren hvor har du købt dem ?
Hey. Yep det har jeg:-) Er også blevet godt tilfreds med resultatet, men takker:-). Der er en liste på karossen som holder tæppet nede, så kromen er mere til pynt. Du kan købe det på vwheritage.co.uk, eller ebay.co.uk, men sikkert også ved forhandlerne her i dk. Morten
Åhhhhh synet - det holdt hårdt. Nu skal den bare slammes igen, pinstripes og cruises i - eller byttes med en early bay, hvis der er en som er frisk på det ;-)
Tillykke med synet !
Mums! glæder mig til at se den !
syntes de der hjul skæmmer en ellers rigti fin bil ens farver ville da klæde den;) eller er det bare syns hjul
Takker Clausen;-)
Syns-stand er ordet - Har 5 spoke og en måske lidt for smallet bro der skal på.. Men lige nu nyder jeg den bare - høj eller lav :)
Tillykke Morten! Det var godt at se. Nu er der endelig belønning for alle strabadserne :) Jeg glæder mig til at se den. Fik du forresten radioen i gave?
Mvh Thomas
Tak Thomas :-) - JA, synd vi ikke lige nåede at cruise inden du flyttede :-) - Hehe, ja - fik den samme radio som dig og 4 højtalere i forskud - har først fødselsdag den 21 ;). Men trods det hele kun kostede 600 kr spiller det rigtig godt. Håber det går godt i Kolding med det hele. Morten
Tillykke min ven, godt at høre at den nu er kørende:-)
Yes :) - Og med en god motor ;)
Så blev den sænket :-) Nu mangler kun lidt pinstripes og noget bedre sensommer vejr:-) Hvordan hjemme-spore man en bil som er sænket og smallet?
den er godt nok blevet fin;)
den bob en hilsen her fra arbejdspladsen hvor jeg sider og glor og venter på vgtige menesker der vil holde møde:( savner osse godt vejr og lege i
Super flot projekt. Thums up..
Den er blevet rigtigt fin. Nice job :)
Takker for det:-) - Der er sgu også brugt mange timer på den efterhånden;-)
Den bliver da bare federe og federe...
Den kommer du da og viser frem på Søndag ...ikk ?
( Store bildag på Krengerup Gods ) ca. 20 min fra Odense
Takker Clausen:-) - Skal selvfølgelig arbejde på søndag - hvad tid er det? Må lige se om jeg kan få min vagt byttet...
Bare se og få byttet :-))
Jeg prøver Clausen;)
the rock bug has become big cock!
Den stor helt perfekt.
-Thomas
den er sku blevet fed Morten.......
Nyder du den i det gode vejr? det har dalme hjulpet med den sænkning og de hjul.....
Ja, det må man sige det har. Men pønser på at spare op til lidt luft foran;), så det ikke kun er nr.pladen der skraber på - hvis jeg beholder den... En bobbel skal sgu være lidt sænket;) Har kørt hele 2 gange i skole i den, og en tur rundt om byen. hehe.. Den står bare i garagen:-) Cyklen er nu stadig det bedste;) Er du færdig med din garage så du kan få lidt nyt legetøj ;)