Bagrude chromliste, OMP sædebeslag, lidt lygter, X-ringe, 1 bagklap, 2 luftfiltre, et tankdæksel solgt
Mob: to095704to/kekri87@gmail.com
Bagrude chromliste, OMP sædebeslag, lidt lygter, X-ringe, 1 bagklap, 2 luftfiltre, et tankdæksel solgt
Hey Kenneth
Er det helt røde baglygteglas du har liggende? Det vil jeg gerne købe! Evt hvis du har noget komplet der passer til min 63'er.
Morten :-)
hva koster de kromringe på billede 34. og er der 4 stk. Orginal/repro??
Vh Henrik
MortenOdense: Nej har desværre kun de originale.
Pacha Henrik: De er desværre solgt.
Jeg søger et elfenbensfarvet rat. Er det noget du kan hjælpe mig med? (se link http://vwnettet.dk/topic/160708)
Mvh. Kåre
Kong box: jeg tror at jeg har sådan et rat.. Men mener ikke at det er beregnet til hornkontakten med halvbuen, men det tar jeg lige et kig på i morgen. Jeg har også blinkarmen men hvor mange ledninger skal der være på den.? Hilsen Smølfen
Ok - det skal være med halvbuen for jeg er interesseret. Bilen er i vinterhi, men jeg skal nok prøve at se om jeg kan få set efter hvor mange ledninger, der skal være på...
Mvh. Kåre
Kong Box: rattet er desværre ikke med halvbuen.
Hilsen Smølfen
har du 4 skærme til skrå forlygter og små baglygter - Pris
Jacob Søbygaard: jeg har desværre kun det sæt til en 1303'er som ses på et af billederne..
Hilsen Smølfen
er der lidt typ3 blik dele? syntes der er noget der ligner.. evt.pris..
Vwheino: Det tror jeg desværre ikke. Det nærmeste er vist de to bagklapper..
Hvad skal du have for de 4 kofangerhorn?
- Casper
hva er det for noget betræk du har?? er der til en hel bil eller??
Waehrens: De er originale og i rigtig fin stand. De koster 600kr.
Dani8600: Har kun det ovretræk der ses på billederne.
Hilsen Smølfen
Bus udstødninger, lygtekranse til bus, fælge, ruder til bus, lidt bagklapper, Bus luftfilter, lidt nøgler, 2 stk. beklædning og tankmåler til bus solgt.
har du et sæt billige, men rimelig pæne komplette skrå forlygter, gerne med blink i?
Vi kan da godt finde et par rimelig fine lygter. Men blinket skal du selv lave.
sender du et par billeder til min mail, og en pris? bare når du får tid, det haster ikke :-)
Jo det får jeg lige ordnet i den her uge.
Hilsen Smølfen
Så er der lidt nye billeder, a lidt flere dele jeg fandt
det sidste billed med dørbeklædning-hva skal de koste?? er der huller?? og kan de blive pæne igen med lidt rengøring??
Mvh Daniel
Har du nogen "blanke" nøgler i T-profil (mener det er stemplet ind i nøglen?)?
(har tidligere købt et par "blanke" nøgler af dig).
venlig hilsen
Rasmus
Billede 81. har du kun det ene eller har du komplet sæt sædebeklædning i blå? Venligst kim
Billede 6 ligger der en forlygte i nederste højre hjørne, er der 2 af dem og hvis der er hvad skal de så koste?
Jesper