ups dumt spørgsmål... læste lige lidt længere oppe!!
ups dumt spørgsmål... læste lige lidt længere oppe!!
Dani8600: Det har fået lidt undervognsolie bag på. men med lidt rengøring kan de blive rigtig fine. Pris: 250kr afhentet.
Rasser: Mener du at der skal være graveret et ¨T¨ i nøglen.? Har kun dem der er på billedet.
Danborn: Har desværre kun det ene på billedet.
Goejen: Ja der er kun det der er på billederne.
Mvh Kenneth (Smølfen)
Ja jeg havde håbet at der var banket et T ind i nøglen?!
Var det ikke dig jeg engang købte campingbord og lidt nøgler af? du afleverede til et MIB stumpemarked.
Noget med du havde fået en ordentligt røvfuld nøgler fra et nedlagt vw værksted.
Eller er det mig der husker forkert?
mccloud550: Det kommer an på hvad du tænker på af det.?
Rasser: Jo det passer meget godt Rasser :D Jeg kigger dem lige igennem i morgen.
Super, tak for det
mccloud550: Nårh okay :) Da jeg pillede den ud virkede den..
mccloud550: sms sendt
Lasse: Jeg har fundet en del sæt af de gamle lygter som er i fin brugsstand. Og der er nok at vælge i mellem. Så et såt i ok strand koster 300kr.
Rasser: Jeg syntes ikke lige der er nogen af nøglerne der er trykt et ¨T¨ ind i.
GLÆDELIG JUL TIL JER ALLE!!!
cool! kan du ik sende et par billeder af de pæneste til min mail? så er du rar! ;)
Lasse: jo det skal jeg nok lige få gjort. Der er lige en del julefrokoster de næste dage men jeg skal nok lige få nogle billeder smidt afsted hurtigst muligt..
Mvh Smølfen
hvad skal du have for Dk skiltene??
princip900: Du kan jo smide et bud på sms :)
Hilsen Smølfen
ok. tak fordi du gad kigge efter
helt fint Smølf! har ikke flere penge i denne måned alligevel, så det haster ikke..:)
Helt i orden Rasser..
Lasse: Det er bare i orden :)
Hej Kenneth.
Har du flere tæpper tilbage, jeg er interesseret i et komplet sæt eller tæpper til varmekanaler + tæpper til foran ved indv.inderskærm.(Billed 83)
gerne det grå sæt
Venlig hilsen
Thorbjørn Gjessing
Gjessing: Jamen der er da et grå sæt til varmekanalerne. Men det grå sæt på billede 83 er ikke ens i farverne på kant-gummiet ser der ikke ud til.
Hilsen Kenneth
DK-skilte er solgt. plus lidt forlygter.
Jeg er interesseret i de grønne tæppedele, som ses på bl.a. billede nr. 49, 50 og 86 plus hvad der ellers må gemme sig i kasserne af grønt. Er det komplet til hele bilen og hvad skal det koste?
Henrik
Hey. jeg er frisk på den nederste række med nøgler, how much.
Hilsen kasper 21632739
HerbieHenrik: Der er kun de tæpper der ses på billederne. Hvis det har interesse kan du smide et bud på SMS.
Kasper: SMS sendt til dig.
Mvh Smølfen
Rat 1303, 2 bagklapper, 2 seedometere, lidt nøgler solgt.
Smølfen