Så saml det UDEN remmen og vurdér hvor det så ser ud.
Den inderste halvdel af remskiven sidder stramt, eller det gør de forkromede ikke så allerede der sprang kæden af :), på akselen. Så den sidder der altid. Så lægger man det antal justérskiver på som man nu mener passer.
Så holder man remmen på plads, sammen med den yderste remskive. Den skal så allerede nu delvist være på plads i sine hakker, der ikke er lige store, så det kan ikke sidde forkert. Med den anden hånd lægger man så de overskydende skiver på plads, sammen med den tykke trykskive og fange gevindet med møtrikken.
Alt dette bliver vanskeliggjort af uoriginalt skrammel, der evt. heller ikke passer når man roder med det og egenligt mangler en ekstra hånd.
Hårrene rejser sig helt ned af ryggen på mig hvis jeg står og roder med sådan noget pis der ikke passer, eller sidder i vejen.
Hvis det så viser sig at ødelægge et blæserhjul efter 50 km.s kørsel såh !---!!
Du har fundet ud af at en tændrørsnøgle passer på møtrikken ikke ?