nej og det var heller ikke så dumt at jeg købte en bus på danske papirer da jeg købte den for alt for længe siden ;0)
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
nej og det var heller ikke så dumt at jeg købte en bus på danske papirer da jeg købte den for alt for længe siden ;0)
Det vil så sige:
Lad os tage en ovaler årg 55 fra usa til 50000dkr.
Transport Ca 15000kr(12000 i trans+ 3000 i havne afgift)... og bilens pris 50000kr + 12000= 62000, af det beløb 12% told=69440dkr, og af det beløb 25% moms=86800dkr...og hvad regner man så afgiften til ??
Lader til at det kommer til at koste 100000kr at få en ovaler hjem fra usa til dk med plader på..dvs .. usa prisen x 2 er det man ca kan regne med!!
Tror "bare" jeg undlader!! og har mere eller midre opgivet at finde det jeg gerne vil have, altså her i dk !!! ØV ØV .
lic2plz
hva vil du ha ? oval
orginal/ kostum
farve/stil
og vigtigst hva vil du gi PRIS, det kan jo være der er nogen der overvejer at sælge deres , men bare ikke har fået det gjort endnu ... de kan måske lokkes frem hvis du er seriøs nok ...
Bornholmer.
Det er selvfølgelig rigtigt nok... er ude efter noget i stil med denne:
http://vwnettet.dk/topic/158841
Men med ragtop...
Og pris... ja alt efter udseende og stand og motor og tid til syn... ja ..så snakker om det..
har kigget på mr.mocca brille... men vil helst have en ovaler..og vil ikke smide SÅ mange penge i (legetøj)mr mocca , når det egenligt er en ovaler jeg vil have...
Lic2plz
du skulle ha købt den her og ofret en lak på den så , måske den stadig er til salg
eller min gamle , den røg for kun 45000 nysynet
eller dennis's den er også til salg
mfl
smiler...
Nej.. desværre er den ikke til salg længere..
ellers et godt bud.
Og har kigget på din "gamle"... den ville jeg MEGET gerne have haft købt!!! ingen tvivl om det!!Den grønne der... hvem har den til salg??
lic2plz
tror kun der er en 6-7 foldetagsovalerer i danmark
hmmm. jamen , så er det igen det dejlige skattesystem vil har her i dk , der sætter en stopper for at importere en fra californien... havde ellers kig på et par stk... men vil ikke give 110000kr for en bil der i usa koster 55000kr... det er ski for langt ude med vores afgift system!
lic2plz
Hvad er det egentlig det gør at, enkelt personer i dette land mener det er ok selv at tjene penge på import og videresalg af biler/mc ved at snyde en anden danskere. når skat ikke må ? og så hyle op omkring skat told afgift regler bagefter .jeg kender selv flere af slagsen og er bare træt af at hører på det jammer .køb en dansk eller betal prisen for en bedre fra californien
xs1
Nu var det ikke med videresalg for øje jeg ville importere en ragtop ovaler, så jeg syntes lige lige du skal tørre det brune om munden af, sys du lukker scap ud!!
Og fordi DIN bekendtskabskreds åbenbart består af svindlere og bedragere, betyder det jo ikke at alle i dk er sådan...syntes du selv det er ok ,at skulle gange prisen på en veteranbil fra usa med 2, før den er på dk plader?
lic2plz
lic2plz din mail virker ikke.... ?
Brovande.
ok. så er det nok vores mailserver der driller igen..
"smiler...
Nej.. desværre er den ikke til salg længere..
ellers et godt bud.
Og har kigget på din "gamle"... den ville jeg MEGET gerne have haft købt!!! ingen tvivl om det!!Den grønne der... hvem har den til salg??
lic2plz"
Her er den;-)
Dennis, det er din hotmail den er gal med - send mig en mail hvis du vil have ændret din wings adresse til at videresende til en anden mail adresse.
Hej Mette...
Det kan jeg ikke forstå, har ingen problemer med at modtage mails ellers..har fået et par stk idag på den mail der er tilknyttet wings, og har også fået nyhedsbrevet... uden probs
lic2plz
Der er ikke noget brunt om munden her bare realist ,men hvordan vil bilsalgs markedet se ud hvis vi alle købte en bil i usa til halv pris ???????
Har hørt på det der hylen og jamren i alle de år jeg kørte på italiensk mc ,vil du ha noget unikt så snyd/betal prisen eller køb en japser
Skat er jo ikke nget social kontor
Jo, SKAT er vel sådan set socialkontoret. Det er bare indtægtssiden der hedder SKAT.
HAHA.
Verdensklasse Frank!
XS1: forklar mig hvorfor det er ok at eks. Guller og mig pludselig skal betale 5000-6000kr ekstra for at få indreg. vores køretøj, i forhold til hvad det ville have kostet os at gøre det dengang vi købte vores køretøj (hvilket var fysisk umuligt pga. en forestående renoveringsproces). Vi købte køretøj FØR den ekstra afgiftsregel blev vedtaget!
Det kan ikke forklares, det kaldes slet og ret bondefangeri - og jeg har endda ikke engang stemt dem ind i regeringen, som nu sidder og trækker alle de love ned over hovedet på mig. "De" har bla. også pålagt mig en mediebeskatning på 3000,-/år på min bærbare firma pc som jeg aldrig har brugt eller kommer til at bruge privat. Vælger jeg så at aflevere den i mit firma hver dag ved fyraften (istedet for at lade den overnatte i aflåst boks i bilen), ja så beskatter de mig af firmabilen fordi jeg nu møder hver morgen i firmaet.
Det fantastisk som man kan ramme de forkerte med alle de love og afgiftsregler.
Så jer der har fået skattelettelserne at mærke, i kan takke sådan nogle som mig for at det kan lade sig gøre. Det er omvendt Robin Hood det her!
Hilsen den mavesure stodder
Hvis nu du lader firmabilen stå på firmaets adresse, evt. med computeren i. Så er den skid vel slået -- ikke ?
Nej for så har jeg ikke noget arbejde længere :-(
Jeg kører direkte hjemmefra og ud til kunden. Det med at aflevere pc´en i firmaet var en "tænkt" situation fra os montører for at undgå medieskatten, men så fandt vi ud af at vi ville blive ramt af beskatning på firmabilen, og desuden vil firmaet heller ikke gå med til det pga. alt det ekstra tid der går (vi har kontor i Ålborg og montører spredet over hele nordjylland.)
Køb en dansk bund til den ovaler fra USA.
Skru den sammen i Bremerhaven om nødvendigt.
G.
Rasser: There is no such thing as a free lunch......
Skattelettelsen er pludselig en smule hul
Rasser, den nye medieskat (som jeg har betalt i 5 år(skat af fri tlf)) giver jo også mulighed for indkøb af pc udstyr for skattefrie kroner og uden moms. Altså man bliver trukket et valgt beløb af månedlig bruttoløn fx 1000.- og kan så købe it udstyr for 12000.- + moms. Man skal dog bruge valgt beløb før året er omme..ellers er de tabt.
Lic2plz, var det ikke Dennis? Hvis du kommer til Coty imorgen, kan vi lige snakke import. Jeg kan lige finde papirer frem fra min import.
Ronnie
Skattelettelse... mig i r.... nææ, de omfordeler bare regningen, og dem der vinder på det, er dem der tjener mest her i lille dk.
Vi andre alm danskere, må bare til lommerne..som en kendt sagde engang for maaange år siden:
LORTE LAND!!!
lic2plz
Hej Ronnie.
Det er mig desværre ikke muligt at komme i morgen hos Coty,af personlige årsager, ville ellers MEGET gerne.
Håber vi ses i dit fine værksted i februar.
mvh
Lic2plz alias Dennis