I lang tid har min buggy været på fjernlager, da kærestens 60'er kom foran i køen. Lidt andre projekter sneg sig også ind. Men nu er jeg igang igen.
Her er lidt billeder af hvad der er sket..
Mob: to095704to/kekri87@gmail.com
I lang tid har min buggy været på fjernlager, da kærestens 60'er kom foran i køen. Lidt andre projekter sneg sig også ind. Men nu er jeg igang igen.
Her er lidt billeder af hvad der er sket..
ser godt ud det du får lavet :)
Cool projekt! Følger spændt med og afventer det færdige resultat
Dejligt og høre hvad folk syntes om projektet :)
Nu begynder det at ligne lidt. Men efter div tilpasninger af toppen passede buret selvfølgelig ikke længere :(
Skal du have toppen af for at komme til tanken...?
Ser ellers godt ud..:)
Ser super ud, som sædvanligt ;-)
Ja, det skal jeg Brian. Så som det sidste inden den ryger til maler bliver den lige trykprøvet :)
Jeg takker :)
Hvad monterer du den på..? Sidder den normalt ikke i karossen under klappen..?
Har en kammerat som er i gang med noget ligende..:)
Ser fint ud Kennet er der snart kaffe i garagen så jeg kan se det ordenligt :-))
Jo, det gør den Brian. Jeg har ikke lige noget billede af det. Det tar jeg lige når toppen kommer af igen. Jeg har lavet en u-bøjle i toppen jeg skyder den ind i. Også 4 beslag for neden, samt en i hver side.
Der er altid kaffe, øl og sodavand i garagen Kallesøe
Det ser rigtig godt ud..!
Specielt rattet bli´r du glad for - der er masser af plads til lårbasserne.. :-)
Du har fint styr på fiberarbejdet, så jeg vil indgående anbefale dig at lave en løs frontklap, så du kan komme til benzintank, el-net osv. senere..!
Det ta´r kun en 3 dages tid - og så kan du altid komme til senere..
Har du overvejet arbejdsindsatsen for at løfte karossen, hvis din tankmåler strejker..?
Eller et relæ brænder af..?
Eller der skal rodes med el-nettet generelt..?
Bare et forslag..
Det er nu, du skal tænke og "gøre" - når svineriet er malet er det li´som for sent..
Tak biffo :) ja, den tanke har kørt rundt i hovedet på mig det sidste år. Jeg er kørt så hammer træt i det fiber! Jeg har det altså bare bedst med jern. Det elektriske har jeg fået lavet så det er til at komme til nedefra. Jeg har haft den tankføler i tankerne. Men jeg er kommet frem til at jeg må tage chancen, og håbe på nutidens fantastiske reservedele holder til evig tid ;)
Som du kan se har jeg været igang med den rigtig mange år, on/off. Jeg prøver at hænge i og ikke springe over nogle steder. Men nu vil jeg bare gerne ha den balje færdig! Men tak for oplysningen/ideen Biffo.
er der snart nogle af os dødelige der skal ha mulighed for at se vidunderet,
vi er 2 buggy tosser fra herning der gerne vil se den ?
Så er vi ved at være klar til maler
Har du fået den lakeret?
Det har jeg. Det husrenovering stjal det meste af min tid. Men det begynder at ligne noget nu ;)
Endelig blev den færdig! Det er en fantastisk forløsning endelig at få den på gaden og få vinden i håret. Det har været en hård tur at nå her til. Men det var alle de sure timer værd!
Tillykke med det færdige resultat. Den er blevet super unik og gennemført.
Og flot artikel i Boosted.
Tak for de pæne ord Jesper :-)
You must log in to post.