ja men prøv nu liiiiige og se om du ikke kan få det til at due , så tager vi den lige derefter
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
ja men prøv nu liiiiige og se om du ikke kan få det til at due , så tager vi den lige derefter
Forresten, så er det lovligt med forskellig str. dæk og fælge på disse årgange.
Split
Att: split har du det på skrift at den må køremed forsk. str dæk og fælge, hvad med indpresning må den også ændres?
Ja vi tager den ligemed med et gran salt, der er jo ingen grund til at lave et stort problem udaf det, jeg håber den kan komme til maler i næste uge, og er jeg heldig har jeg den igen i løbet af februar
hvorfor går du så meget op i at alt skal være lovligt rene , dit bagtøj er ulovligt , dine spindler er ulovlige , jeg ved da at forskellen på dækstørrelsen er
noget der kan ses flere km væk , mener der står et eller andet på fstyrs web om at de skal være ens alle 4, og før 73 eller noget i den stil kun parvis ens - jeg er ikke helt sikker , men du kan da søge lidt på det.
Der er jo ikke nogle der ser at bagtøj og fortøj ikke er std,medmindre man har noget viden om det, og det har de fleste synssteder ikke,man behøver jo ikke skilte med at det er ændret i forhold til std, ved atkøre på 50` er profil og lign.
Det er jo også altid rart at være forberedt når man skal til syn eller bliver stoppet af policen:-)
Ja det står der da i lovgivningen?
Der må gerne være forskel på dimentionerne på de 2 aksler.
Sporvidden må du max forøge med 20mm, dvs. 10mm pr. side.
De skal være parvis ens på hver aksel. Jeg vil lige kigge reglerne efter.
Frank Andersen ved det helt sikkert.
Split
Ib hvor stor forskel plejer der at være på for og bagende i højden?, når baghjulene står lige som de skal?, da jeg lige kigger på nogle dæk muligheder..
Pft René
med standart forbro, og standart spindler , og standart dæk på i for og i bag, er der ca 15 cm's forskel , men det er et teoretisk gæt - jeg har aldrig sænket det ene uden at sænke det andet samtidig rene.
du burde kunne måle den reelle forskel på reduktionsboxene , der hvor den øverste axel går lige ud , og der hvor den nederste reelt går ud , også er 15 cm nok lige optimistisk nok. også alligevel , "bærearmen" sidder jo et andet sted på axelrøret på en type1 svingaxel end det gør på en T1 svingaxel.
men måler du afstanden mellem dæk og inderskærm i foran inden du sænker den er der absolut ikke 15cm (+20mm frirum) som der bør være , hvis du vil ha høje dæk på og sænke den , derfor sænker man normalt også dækprofilen en del , alt andet er uladsiggørligt.
You must log in to post.