Flot billede Scharling
Flot billede Scharling
Stiller; Og det er så min all time favourite Westi her i landet mums !
Husk http://vwnettet.dk/topic/150109 Der må sikker blive et til så vi kan mødes alle sammen
Nam nam Peter !!
Hvad er det for nogle fede wide five der er kommet på den ?? Me want !!
M.
Skidegodt billede Scharling !!!
T
Her er min;-)
Danborn ... det er sgu lækre detaljer på den explorations tegning. -:)
Skulle have været en 3.0er men pyt .hehe
Retro ... det er de samme volvo fælge der sad på da jeg kønte den på Mantorp.
De er bare ikke blevet ofret for min kortvarig e Fuchs syge.
-:)
Fanme godt lavet Jesper.
så er vi 28 stk
jeg har 2 earlybay min 70'r kummefryser og min 69'r grønlænder pickup
(real earlybays er hot.)
Til Scharling: Hvilket blad og fra hvornår var din Bay med i???
Danborn med armen i karmen... den er sgu for cool den bus. Total iorden sleeper..
Hej
Ja så skal min vel også med.
Sommertur fra Bornholm
årg 78 baybus org. Westfalia
MVH Offer
Jeg har en Split fra begyndelsen af 1963 og en DO-KA fra 1979 som er betalt fri til hvide plader, de står blot og venter på en kærlig hånd. Begge biler er danske.
jeg har en dansk 72 bus som lige skal have lidt TLC har stået stille i 14 år....man kan se den på :
Hej Offer
Det solsejl du har på din Westfalie camper ser rigig godt ud. Kunne godt bruge et tilsvarende på min. Derfor vil jeg spørge, hvor har du fundet dette solsejl?
samt hvordan du har fastgjort solsejlet på taget.
mvh Villy
Hej Villy,
Ja, jeg har været lidt omkring for at finde det rigtige, da jeg ikke havde lyst til at have en fastmonteret kasette på siden at bilen. Du kan køre til din nærmeste campingudstyrsforhandler og købe hvad der hedder et solsejl.Hertil kan man få en aluskinne som jeg så har popnittet på bilen. Men husk at tætne det godt så du ikke får vand eller rust i hullerne. Skinnen sidder således du ikke kan se den når taget er slået ned.
Det virker super fint og er let at slå op.
MVH Thomas