Low Bay inc.
Our greatest weakness lies in giving up.
peterwings@yahoo.dk
Jeg er helt vild med T2, og er der nogen osm ved hvor man kan købe en til en fornuftig pris, hvor man selv skal sætte lidt i stand?
Williamfolk : Prøv evt her på siden, lav en køber annonce og se om der er nogle til salg eller nogle der kan evt kan hjælpe med links... :-)
Jeg har lige været i UK den 18-19/11-2011 og hente denne, som blev hentet hjem fra California ca. Maj 2010
Det er en 69ér i Montanarød og Cloud White
Mik
Tillykke..Det er en dejlig Westy Weekender du har der Mik. Ser ud som om den har fået en byge maling i uk.
Dit køkken ligner noget 68'- evt. tidlig 69' (kan ikke se dørhåndtag, som afslører om det er tidlig 68', splitbus håndtag op til sommer 68')
Dejlig california støv i undervogn..pas på de ruster megahurtigt her i Rustzone1 Danmark.
Her er lige et par shots af min 68 Westy poptop
R.
Tillykke Mik med din nye bus!! Lækkert med en dyt med plads i.. :)
Ja i lige måde må jeg jo sige, læste du havde en kold tur hjemad... min sælger havde sørget for konstant varme... (i + 13gr.) og 12V til gps.
Fedt! Morten strikkede et 12volt cigaret tænder stik sammen hjemmefra så vi kunne lade I-phone og bruge dens GPS.. :) kørte i den hjem igennem tunnelen eller tog i færgen?
Fløj Billund-london sts, kørte lejebil til Newport, South Wales, derefter bussen fra South wales til Harwich, færgen til Esbjerg - God bøf og God bar ombord... ooog hjem til Aarhus!
Er der nogen, som har et folkevognsrugbrød til salg?
min men pris er også 140k så det er i den lidt høje enden men tilgengæld for du også hele pakken på en gang med nyt look(maling) osv
Har denne Latebay walktrough, ved ikke hvilken årgang det er, da papirene er bortkomne.
men har stået stille i en 10-15år udenfor! inden jeg fik fingrene i den.
Faldt sgu lige over denne, sjov lige ting, hvis man bliver i tvivl, lidt dårlig kval. org. kan mailes
mail til mig Bubles
done
Også gerne mail til mig...:)
Hej Folkens med de mest fantastiske biler.
Jeg står og skal til at optage min afgangsfilm på 18frames som er en filmuddannelse på Fyn. Vores meget fine og utroligt intense film handler om et lesbisk kærestepar hvor den ene kvinde er muslim og derfor er deres forhold hemmeligt. De flytter derfor væk fra familien i kbh til en lille hyggelig gård på fyn. Det har har brug for er så bare deres bil som vi havde forestillet os skulle være sådan en lækker bil. En VW bus som de samtidig kunne flytte alle deres ting i. Farven er ikke så vigtig da vi ikke mener vi kan tillade os at være kræsne.
Er der nogen der ville have lyst og mulighed for at låne os deres bil til optagelserne en lille uges tid i september? Så må i meget gerne skrive på katharina@18frames.dk
Håber på en hjælpende hånd fra nogen af jer :)
Mange hilsner fra Kalle
Driftsvarm bay med ballondæk og brobizz på vej mod Sverige... spottet ved Karlslunde her til eftermiddag