Min skal da også ind her:)
Lavede den sidste vinter og er stadig i gang.
Hvis der er nogen der har et Dormobile tag til sådan en, vil jeg gerne købe det;)
68 Earlybay i den danske sommer <3
[URL=http://www.vw-mplate.com/mplate-21244.htm]
Min skal da også ind her:)
Lavede den sidste vinter og er stadig i gang.
Hvis der er nogen der har et Dormobile tag til sådan en, vil jeg gerne købe det;)
68 Earlybay i den danske sommer <3
Så må i også lige se min. Klik på linket og nyd min bus fra 1973.
http://www.youtube.com/watch?v=J7kZTtVvG-I
;-)
Cool Torben, fik du en stak CDer til alle dine VW hommies???
Nej desværre ikke Mr_Bubles. Men jeg fik en fed oplevelse.
OK ... i får lige en merer, til jer der ikke har set den før.
http://www.youtube.com/watch?v=nErMLUCwJEw
Hej :>)
Og så mangler der lige skulpturerne af de 4 amerikanske præsidenter på bjergene i baggrunden ?
(<: LEIF :>)
Sejt! Torben.
Den er jo en rigtig videostar !
Så fik jeg så lige hørt ham Christoffer..
R.
Jeg kører ikke i øjeblikket i min 71-model fra 1970, men den skal da med alligevel.
Kan ses på http://vwbussen.blogspot.com
Den er ombygget i '81 fra 9-sæders til SYRO-camper.
Når vi engang kommer hjem fra Grønland kommer jeg til bustræf igen.
hilsen Morten, pt. Nuuk
PS hvordan er det nu lige man sætter billeder ind i sit indlæg...nå, det gik.
Hej Morten
Du skal være velkommen igen og du har vel fulgt med de sidste år og set der ikke er sket de store forandringer, så du kommer bare i flokken igen :-)(stadig på Flyvesandet)
Morten
...Og jeg har lige erhvervet mig denne fra 1969. Den har haft en pause på et kvart århundrede i en carport og er nu blevet trukket ud for at blive sat i stand. Jeg har lidt brug for hjælp vedr. forsikring, reg. m.m. Håber der er nogen herinden der kan yde lidt støtte til en nybegynder...;O)
IMG_1817.jpg
reg kan du få hos skat, hvis den har været reg i dk koster den en flad 100 kr. har selv lige søg reg på en bil :D
Jeg søger inden længe en 1968-69-70-71 evt. 72 westfaliacamper.
Poptag - walkthrough og generelt god stand.
G.
Glarbo-lux får vi ikke nogen flere billeder af dyret. Evt en projekt tråd?
Vh Henrik
Jo Pacha Henrik, Jeg skal nok prøve at lave en projekt tråd. Jeg får vist rigeligt brug for input undervejs. Kan det være rigtigt at man ikke kan forsikre den som veteranvogn hvis man omdanner den til camper? PS: hvorfor kan jeg ikke finde ud af at starte et indlæg på siden? :O/
Tak for svar tikum vedr. reg. Og det er også det svar jeg har fået hos SKAT, men jeg har også ladet mig fortælle at min udfordring ligger i at bilen har været købt fra ny til forsvaret og der er derfor i den forbindelse ikke betalt reg. afgift. Det ved jeg så at der er derefter, men det er vist op til mig at bevise. Jeg har været så heldig at finde gl. billeder af bilen - med tydelig nummerplade (håber det er nok) ;O)
Den er godt nok lækker..:)
Når du starter en projekt tråd, så gå ind der hvor du vil ligge den og så scroll helt ned i bunden..;)
Glarbo-lux, den kan godt ha haft nummerplader på, uden der er betalt afgift af den. Det havde min, den kørte ved CF, på almindelige hvide plader, men uden afgift.
Jeg havde en anden før den, hvor jeg ikke vidste om der var betalt afgift eller ej, det kunne Skat (i Randers) fortælle at der ikke var. Hun fandt de gamle toldpapierer nede i kælderen.
Den ser da ellers fin ud den du har fundet.
Tak for svar Rene72. Håber også at det lader sig gøre hos SKAT. Fin ja - det hjalp den blev vasket :0)
Jeg har lige fået mig en Earlybay Pickup..
Født den 20 Feb. 1969 og registreret i DK 27 Mar. 1969
Det gør bilen til en unik bil, da den er solgt i DK første gang :)
Den står som projekt lige for tiden, men regner da med den er ude at køre i 2014 :)
Her kan jeg byde ind med 1 stk Westy 1970 hentet tæt på Leeds i uge 31, er ved at gøre klar til syn, så vi forhåbentlig kommer ud at rulle til sommer
Hej
Så blev jeg endelig busejer igen, hentede bussen i Sverige sidste søndag.
Her er lidt billeder fra idag.
Mønten var en jeg fandt i bussen, så det er en "ægte" USA bus ;-)
hvis du læser på mønten står det faktisk noget med bus på den..