Solmex er en omskrivning af mit efternavn "Solmer" - Solmex var mit gamle online kaldenavn på computeren!
M.v.h. Ole Solmer - mob: 61 33 54 61 mail: Bautahus@gmail.com - Haderslev
Solmex er en omskrivning af mit efternavn "Solmer" - Solmex var mit gamle online kaldenavn på computeren!
Jens-Olebole da jeg ikke kunne logge ind som Jens-Ole længere pludselig.
Bornholmeren , ja jeg er født derover , og i starten snakkede jeg som en herover , også var arbejdskollegaerne hurtig til at gi en det navn , sådan tror jeg der er for mange tilflytterer der taler lidt anderledes end det lokale sprog.
og jeg er stadig stolt af min ø , så det er et navn jeg bruger om mig selv.
SES-AUTO Kommer af mine forbogstaver Svend Erik Saatterup og auto nok fordi jeg altid roder med gamle biler og har et lille værksted.
Hilsen
ses-auto
Clausenvw da jeg hedder Lars Clausen
vw blev tilføjet på et andet forum . hvor Clausen var optaget, og det er nemmest med samme navn på diverse forums.
ja micha racing er fordi vores først fødte hedder micha og racing ja det var bare for at tilføje noget :)))))
Jagtvognen. Ja et eller andet skulle jeg jo kalde mig efter jeg så på en Jagtvogn i Hammel, men da vi ikke blev enige om prisen , måtte jeg finde en anden. Så lejet jeg en trailer og tog en tur fra midt-jylland til KBH, dog et stop på Mac D og så vidre for at se og prøve en tur i en jagtvogn, den var heller ikke lige det jeg ville have, så på vejen hjem kom jeg til at købe den jeg havde set på i Hammel. Et eller andet skulle traileren bruges til, og det blev så Jagtvognen.
Lyster som regel under navnet Jan, dog ikke når hun råber højt :-O
Lyder - mit mellem navn, som efter brudevalsen, nu er mit efternavn. Martin Lyder
Pinden fordi jeg er en lille tynd dreng(-:
Pomfritten Danieltsd
Pomfritten: Bliver sommetider kaldt pomfriten
Daniel: er mit navn
TSD : er en forkortelse for Temmelig Sexet Daniel :) Ja det fik jeg i 9 klasse og det er 15 års tid siden, syns det holder godt nok stadig ;)
Gustav_t fordi Saddam Hussein, RockHardgaylover og Pia K. var taget
SorenJ, because this one goes to eleven...
CBechmann, fordi Carsten er mit fornavn og Bechmann mit efternavn. Af samme årsag har jeg domænenavnet http://www.cbechmann.dk
Peterwings fordi jeg var med til at starte vw klubben Copenhagenwings. Det har hængt ved lige siden :-)
Hilsen Peter
spillede meget guitar i gymnasiet- primært Jimi Hendrix og deraf navnet. Nu er jeg primært til benhård dødsmetal, men navnet hænger ved endnu.
Type1.. Ja det siger vel næsten sig selv ;0)
Daniel
Tom J. tjae fordi jeg Hedder Tom Jensen.. min kone kalder mig dog tit: IDIOT...!! men det er en helt anden sag :-)
Mcsndergaard.. Ja jeg hedder Mikael C Søndergaard.. Men så slettede de ø herinde
Fastoldvw, fordi jeg synes det löd hårdt..
Og man skulle jo hedde noget fedt dengang på det oprindelige Cal-Look Forum.
En dag får jeg måske også en..
SoLow, fordi jeg engang for mange år siden kom til at sænke min boble så meget at den sad fast i brostenene på et fortov !! de andre mente at det var "Solow" man kunne komme.
tror det der med lic2plz er noget med politiet at gøre, hvis i "for-stå" drenge...ggg eller!!! rigtige venner...ggg hey dennis du kan tage det....det gaaaaaaas....
kom med det lic2plz... vi vil vide det
Ejer en vw (Bug), gik (amok) skilte den ad, elsker (ka)ffe = Bugamoka så kort kan det gøres :-)
Fuel-4-life, blot fordi jeg synes det lød fedt, da jeg for mange år siden fandt på det.. også fordi det er lidt tvetydigt: benzin for altid / benzin til livet
-Dog nitten at Diesel så lige for noget tid siden lavede en duft der hedder det samme. Nu tror folk jeg har det derfra ;o?
Bliver kun kaldt Nygaard blandt venner, så det bruger jeg også nogle gange.. kommer fra mit efternavn.
Pacha Henrik --- ja jeg kunne nu godt have tænkt mig jeg havde valgt noget andet, men det var et brugernavn jeg brugte før i tiden til diverse. Det stammer fra min gode (gamle) dage på Ibiza (kommer der stadig) med fest til den lyse morgen. Nu hænger det ved, og til dem som tror jeg er en hardcore techno freak (host host Retrobug) :) så nej det er jeg ikke. ;) Nogen har prøvet at tildele mig navnet "top Gejlern"!
Vh Henrik aka Techno Freak ;)
Tja jeg kalder mig bare for den jeg er, ik så meget pis der...
A-M