John Pedersen - fordi det er et feeeedt navn og når man er så pisse god til alt muligt som jeg er, så skal man ikke være flov over sit rigtige navn... ;-)))
/John
25709453
I'm the only BAY in the village
John Pedersen - fordi det er et feeeedt navn og når man er så pisse god til alt muligt som jeg er, så skal man ikke være flov over sit rigtige navn... ;-)))
/John
Navnet er: Kim D. Jørgensen
Tom j synes din kone lyder til at en meget klog kone.
Lupojesper=
Har en lupo 3l siden 2001, kaldt lupo da jeg læste maskinmester. Formand for http://www.lupo3lklub.dk derfor navnet.
mvh jesper
Tja familie og venner har altid sagt hva så Hansen, ofte Hansen Danmark, købte så domænenavnet
http://WWW.Hansen-Danmark.dk faktisk allerede dengang internettet begyndte at virke for alm. mennesker
Mvh Kenneth Hansen
Hjemmesiden er ikke noget at prale af, legede med det for mange år siden, men nu ligger den der bare som en lille hd som man kan lægge en fil på som feks.
vw rep.
Niels Erik Holm blev kortet ned til neholm. Lige ud af landevejen.
Hedder Niels-Erik! Og Kristensen bagefter ;-)
T2finn ? ja det er fjollet for jeg har en t1 og en t3 og startede med at hedde finn57 (en type 1 jeg havde dengang)jeg kunne ikke huske min kode til finn57 så "bornholmeren" og mig fandt et nyt da jeg gerne ville have en bus dengang og det blev så t2finn. Jeg hedder Finn Lassen
Smølfine fordi min kæreste bliver kaldt Smølfen, og så gav det jo sig selv :D
oege navn som jeg har haft siden 1996 som alle mine venner kalder mig
Hr. Lindgaard , ja det er mit efternavn med Claus til fornavn.
GiDenGas...Fordi det rimer på navnet og har lidt at gøre med hvad jeg godt kan lide...hehe...
Vuk... Fordi jeg sprænkte min egen bil i luften ,dagen før en nytårs aften i en herre brandert. Vuk kommer fra den Danske film "Blinkene lygter", hvor en polak ved navnet Vuk bliver sprænkt halvt fordærvet ved en bilbombe...
BlitzKo, fordi jeg hedder Lars!
Fvee: F for Formel
vee for vee
Fordi jeg kører Formel Vee
Racerhilsen John Øhlers.
Mit vw navn er MGA og det er af den simple grund at jeg har en forkærlighed for engelske sportsvogne men er kommet i den situation, at jeg har fået famillie og derfor igen ønsker at kører Vw. Derfor ønsker jeg at gøre lidt reklame via mit brugernavn for at få min MGA byttet til en VW.
Hilsen Peter
"Det er en sjov dans", ivertfald at se på!!
Samba hilsner lasse
Karsten_vw.. fordi Karsten Lund allerede var taget.. (hvad var lige sandsynligheden for det?).. overvejer dog at skifte til "DenSnuMiniHjort" eller "Strandvaskeren"
Karsten
En gang for 7-8 år siden da jeg skulle oprette mig som bruger var "vwanders" allerede taget. Så hed jeg "homersimpson" et stykke tid, og nu AndersHH = Anders Holm Hansen.
Ja Runex stammer fra et firma som laver bager og fastfood udstyr. Som jeg arbejdede for som knægt og når man tog tlf. så sagde man Runex det er Roland (som jeg hedder)og så blev navnet bare hængende.
Haardberg fordi jeg hedder Hårdberg til mellemnavn men på det første vwnettet forum kunne man ikke skrive å, så derfor
Lennart
Klokmose da jeg hedder det til mellemnavn. Lidt underligt navn, som jeg ikke aner hvor kommer fra? Men praktisk til profil og email ard. Da det aldrig er optaget :-)
vwduus Ja er jo heller ikke så svært at regne ud, vw siger sig selv og duus er mit efternavn.
Vh Jesper
vw oder wat? Frit efter den 80er kult tegneserie "Werner oder was?" ... oder wat?
Fordi jeg er med i seniorklubben Gearheads
Thomas skrev:
Fordi jeg er med i seniorklubben Gearheads
HAAAA!!! :)